sâmbătă, 14 martie 2009

RoBlegiFest 2009.

Nu sunt un adept sau un fan înfocat al concursului RoBlogFest, dar fiind deja de aproape un an și ceva în fenomen, mi-am propus să citesc și eu din câștigători și de asemenea să mă interesez de modalitatea de premiere, votare, ecetera ecetera.

Primele impresii? Cam proaste. Văd că blogul a devenit o a doua variantă a tembelizorului, adică vulgaritatea și cocalărismul din tubul catodic s-a mutat pe internet. În primul rând, nu am înțeles ,de ce sunt apreciați rezumiștii? Ce e fenomenal la o persoană care îți copiază o știre de pe internet și o comentează în cel mai sec mod cu putință, fără umor, fără critică și chiar fără bun simț. Apoi, am observat că fenomenul de votare la blogfest e o cerșeală constantă. „Te implor cu mâna pe jingler și tastatură să îți faci cont și să dai un vot și la mine că altfel...” ce? Respect și sincere urări de bine celor înscriși în concurs care au lăsat votarea la decizia sinceră a prietenilor și, de ce nu, a străinilor racolați pe internet.

De când cu blogfestu`, au apărut și blogării-hi5-iști. Schimburi de link-uri fără să se citească între ei, te treci că urmărești un blog doar ca să primești același tratament sau pitești în listă pe cineva foarte citit, doar doar o face și el așa. Și eu militam pentru libertatea și ruperea blogului de tagmele astea „comerciale”. Până la urmă cum se oferă locurile la BlogFest? În urma voturilor? E cumva o comisie cu putere de veto, care alege unicul câștigător? Ambele metode sunt proaste și mă și justific:
- prin vot: o vedetă ca... hmm... Mircea Badea să spunem, poate să își facă super publicitate la blog și țaca-paca, SĂ CURGE VOTURILE! Da chiar? Cum de Badea nu e prin câștigători că doar mânca rahat Turcesc(u, ce am zis-o aici cu Turcescu hă hă hă!) că e cel mai citit și că rupe fibra când postează el 5 rânduri? Huird?
- comisie: cum stabilești „pe ăi mai buni în blogăreală când nu cunoști cel mai bun juriu”? Așa că nici așa nu e prea... corect.

Până la urmă, nu e un concurs rău, deoarece încurajează blogăreala, dar până nu avem mai mult bun simț și demnitate în concursuri e doar „urinat în vânt” cum spunea un geniu.

Audiție plăcută...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template