miercuri, 25 martie 2009

Nume noi la stațiile de metrou.

Metrorex dorește să schimbe numele a 10 stații de metrou conform realității actuale. Fiecare e invitat să ofere o mostră de gândire și să botezăm din nou stațiile din Capitală. Eu am cugetat și am venit cu următoarele nume:

- Armata Poporului = Make-Mileuri-No-War (prescurtare M.M.N.W.)

- Semănătoarea = Culegătoarea

- Industriilor = Disponibilizării

- Apărătorii Patriei = Cocalarii Patriei

- Timpuri Noi = Care timpuri?

- IMGB = Inițiații Mișcării „Gigi Becali”

- Depoul IMGB = Depoul celor care sunt Inițiați în Mișcarea „Gigi Becali”

- Linia de Centură = Șoubiz

- Policolor = Laser frate!

- Laromet = Bere la pet

Sper că am fost de ajutor și cei de la Metrorex îmi vor aprecia public aceste idei geniale. Atenție se-nchid ușile... în nas HAHAHA!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template