luni, 9 martie 2009

Mână de la mână și blog de la blog.

“Buna ziua,ma numesc Andreea Catalina Matei,am 19 ani,sunt studenta si am o problema de sanatate.Am fost diagnosticata cu malformatie arterio venoasa cerebrala parieto occipitala dreapta profunda.Totul s-a descoperit in momentul in care am inceput sa nu mai vad cu jumatate din ochiul stang si ,in urma unei investigatii numita angio RMN ,s-a descoperit ca o dilatatie saculara din malformatie s-a rupt si s-a format un hematom care apasa pe cortexul occipital,motiv pentru care nu mai vedeam(in creier,caile se incruciseaza).
Datorita faptului ca malformatia este mare,intinsa pe doua zone ale cortexului,este profunda,se alimenteaza din amandoua sistemele de irigatie ale creierului si are si dilatatii saculare ,riscul de interventie este foarte mare(s-ar putea sa orbesc).Secventa de lucru ar fi :embolizari succesive,apoi gamma knife ,apoi interventie chirurgicala deschisa.Experienta de tip embolizare in Romania este la inceput si,consultand cativa neuroradiologi si neurochirurgi,am fost sfatuita sa incerc sa fac aceste interventii in alta tara(Franta,Ungaria,Germania,Italia) deoarece exista riscul orbirii printr-un accident vascular intins in cazul nereusitei.Din nefericire,nu am posibilitatea materiala sa fac aceasta.
Daca ar putea exista o modalitate in care m-ati putea ajuta ,v-as fi recunoscatoare.
Sunt la inceput de drum si imi doresc mult sa imi pot duce pana la capat drumul pe Pamant.
Va multumesc din suflet ca v-ati facut timp sa cititi pana la capat.”
Catalina

Citeşte, implicăte şi postează mai departe! Nu e un mass de pe messenger, ci un caz cât se poate de serios. Mai multe detalii și povestea completă AICI!

CONTURI:
Titular: Catalina Andreea Matei
Cont in lei = RO32 PIRB 4206 3594 5200 1000 sau
Cont in euro = RO97 PIRB 4206 3594 5235 0000
COD SWIFT: PIRBROBU
Ambele deschise la PIRAEUS BANK - Sucursala MIHALACHE
Adresa Bancii: Bd. Ion Mihalache nr. 42-52, sector 1, 011193, Bucuresti
—————————————————————————–
Cont in lei = RO12BRDE 445SV 30765404450 sau
Cont in euro = RO51 BRDE 445SV 30765594450
COD SWIFT: BRDEROBU
Ambele deschise la BRD BANK - Sucursala TRIUMF
Adresa Bancii: Bdul Ion Mihalache nr.45, Sector 1, 011173, Bucuresti
————————————————————————-
Adresa Catalinei este: Bdul ION MIHALACHE, Nr. 62, Bloc 40, Scara C, Ap. 72, Et. 4, Sector 1, 011195, Bucuresti.
Numarul ei de mobil este 0724.762.642 si o gasiti dupa ora 19:00 caci este la facultate in timpul zilei.


0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template