marți, 17 martie 2009

Ignoră! Arată că te doare-n cot! Uită-te pe cer!

OZN-uri, bule de energie, pete de grăsime, fluber, fantome, paranormal, paranormali și căpcăuni. Acestea sunt neregulile pe planetă. Ele ne forțează să ne bombardăm și să ne auto-infectăm cu viruși mortali. Se fac emisiuni speciale cu psihologii lui Pește-Opărit iar misticii și masonii se întrec în declarații belicoase.

Am și eu o întrebare. Masoneria nu era ceva SECRET!? Sau e ca în bancul: „Bush a declarat în presă că există un plan american, secret, de asasinare a lui Hassam. Oare Hassam știe?”. Oreste e mason? Și Badea nu? Că e la pachet? Atunci e și Voiculescu, că e șeful. Și dacă e Voiculescu e toată Antena. Și dacă e Antena e și Abces Direct. Deci așa și prin urmare: Nikita, Sexy Braileanca, Roxy și Fernando de la Caransebeș sunt Masoni. Gata am înțeles. Deci masoni vine de la „mă-suni-și-vin-în emisiune”.

De curând, în pașnica mea existență, a intrat un element nou. O revistă dedicată paranormalicilor. Cei care nu se culcă de frica extratereștrilor că o să vină să le facă o circumcizie... craniană. Nu o să spun numele revistei ca să nu îmi fac reclamă pe spatele ei, oricum e o lume misterioasă.

Mă amuză faptul că în aceea redacție nu prea există redactor, ci doar un „poștaș” care face trecerea de la „Voiculina din Tecuci ne spune că: ...(toată scrisoarea)....” + semnătura redactorului. Am observat pe internet că au apărut și la TV unde au discutat despre o serie de poze care prezentau „bule de energie”. Bulele erau urme de jeg de pe obiectiv. Dar minune! Fotograful nu fumează iarbă ci se îmbată cu ochii la stele.

Acești paraplitaci sunt în aceeași oală cu preoții care în loc să vadă de cele lumești se așează cu mâinile pe burți și se roagă la salarii mai mari, stagnarea tehnologiei și venirea unei molime care să demonstreze că Apocalipsa e ceva real și bine venit. Pe la noi pe meleaguri se vând prunci pentru organe și se omoară oamenii pe stradă. Nici paralelii ăia cu masoneria în frunte nu intervin dar nici preoții CU Crucea-n frunte. Deci facem binele cu mâna noastră... adică manual. Cred că ne merităm soarta dacă ne lăsăm impresionați de așa oameni și nu ne croim un viitor fără să ieșim din cercul desenat de ei.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template