luni, 23 februarie 2009

Toți sunt mitocani și porci?

Nu ascult Beyonce și nu mă împac cu idea că scoate săptămânal câte o piesă care nu durează nici cât să apară următoarea, dar una din ultimele ei „capodopere” mă pune pe gânduri. Precizez din start că e posibil să mă înșel cu privire la următoarele afirmații, dar cred că măcar 1% am dreptate. Problema pleacă de la melodia „If I were a boy”. Am postat și piesa și versurile pentru o înțelegere cât mai clară:

Doresc să dezbat faptul că tânăra (mai e tânără?) scoate în evidență multe obiceiuri rele ale „masculilor”: închisul telefonului, berea de zi cu zi, flitul dat prietenei, flitul dat prietenilor, ecetera ecetera. E și asta o formă de frustrare, nu? Oare o bate Jay Z? Care e scopul melodiei? Să fie comercială și să aline, „să spună pe bune” problemele UNOR femei? Dar oare bărbații au făcut melodii despre infidelitatea femeilor și obsesia de șomping? Am impresia că auto-milogirea e cam trasă de păr și nu își are rostul.

Și cu riscul de rigoare țin să precizez următoarele: care e treaba cu „susțin blogosfera feminină!”? A judecat cineva blogărițele? Se simt discriminate? A sărit cumva un cretin la gâtul lor să le trimeată la cratița virtuală în loc de tastatură? Eu nu cred. Atunci ce e cu auto-divizarea și auto-compătimirea asta? E ca și cum ar apărea campaniile:
- blogosferă evreiască;
- blogosfera afro-americană;
- blogosfera liberilor cugetători;

Ironic, lumea nu înțelege că discriminarea și etichetarea vor dispărea atunci când nu ne vom mai pune hârtii în frunte și vom analiza totul ca un întreg. Așa că eu susțin BLOGOSFERA TOTALĂ!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template