miercuri, 25 februarie 2009

Anti-cutie!

Am auzit acum mult timp expresia rău necesar și am considerat-o absurdă, de nivelul „anarhiei constructive”. Cu timpul am reușit să aflu care este cel mai necesar rău al zilelor noastre, și sunt sigur că nimeni nu poate nega acest lucru.

Dacă ești unul dintre cei care, încă, nu au un calculator (cum ai supraviețuit până acum?) recomandarea mea este să nu îți cumperi. Cutia aia mică de fier o să te facă sclavul ei. O să ajungi să deschizi calculatorul încă din prima secundă a zilei (asta dacă ai avut puterea să îi spui STOP!), iar în cele mai rele cazuri, vei pune mâna pe Cutie mai des decât pe prieten(ă). Computerul nu este lucrătura diavolului pentru că se face o puternică propagandă religioasă cu ajutorul lui. Am precizat asta doar ca să nu am comentarii de genul „Satana e în tastatură și Moș Crăciun în CD-ROM. Să ne fie Play Satanaition ușor!”. Nu. Vorbim doar despre cum îți complică viața acest obiect...

Se crede că această invenție ușurează vieța dar atunci când omul, involuntar, devine dependent de obiect unde e „ajutorul”? Exemplu, computerul meu este virusat (ți-ai dracu de limbrici electronici!) și abea acum aflu că pot pierde toate amintirile. Ce sentiment urât să știu că pozele mele sunt la mâna unui obiect. Oare mai sunt oameni în asentiment cu mine și în acest moment își doresc să arunce pe geam cutia asta de fier mâncătoare de timp și nervi?

P.S. - cum pentru acest blog am avut nevoie de computer, aștept idei să îmi mut blogul pe orice altceva... se exclude din start hârtia igienică, șervețele demachiante și hârtie curcubeu.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template