luni, 16 februarie 2009

Prost sau sărac?

Anul trecut pe vremea asta asudam din greu în fața chestionarelor auto. Sunt sincer și spun cu mâna pe jingler că eu am picat examenul (scris) deoarece nu am avut tragere de inimă să învăț. Credeam că e mai ușor, că e logic și până nu am pus mâna pe cartea aia de legislație (să-i fie tipografia ușoară) nu am reușit să trec scârba aia de examen scris, cu pătrățele și hârtie galbenă. Frustrarea vine mai ales când pici cu 21 de puncte și tu ai nevoie de 22. Apoi, am reușit să trec examenul scris, dar birocrația și-a intrat în drepturi și am fost dat jos din mașina de examen pentru că în urmă cu o zi expirase unul din actele din dosar... mai stai o tură. Într-un final am terminat și am luat carnetul.

Acum se discută retragerea a 3.500 de carnete de șofer, câștigate cu bani de 3.500 de inconștienți/ analfabeți/ români. Din cauza acestui butic de carnete au murit 21 de oameni. Dragă cititorule, care te sperii de gropile din România și nesimțirea de la volan, a sosit momentul să te gândești de MULTE ori înainte să ieși din casă. Printre noi se află șoferi care nu știu să țină pixul în mână, nu au habar ce înseamnă tabla de pe stâlp și nici ce sunt dungile albe de pe carosabil. Am și eu o întrebare: cei care și-au cumpărat carnetul la pachet cu autoturismul, vor mai avea dreptul să conducă?

Pentru 4.000 de euro aveam și eu anul trecut carnet fără să mai fac școală, liceu, generală, școală primară. Dar am ales calea corectului și am impresia că iar am fost țepuit. Dar de, anul trecut pe vremea asta stăteam și mă pregăteam de Bac, ca mai apoi să rămân și fără tuș la imprimantă... mai făceam un ban de buzunar.

Din partea mea, mult gigibigi între gingibigi!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template