miercuri, 11 februarie 2009

Jizz sau jeez?

Nu prea fac eu recomandări muzicale pentru că e clar: sunt adeptul a două-trei stiluri și alea cât mai conservatoare posibil. Dar de curând, în timpul emisiunii de dimineață, am ascultat piesa (sunt foarte atent la muzica pe care o aleg în emisiune, după cum se vede și se aude) „Jizz in my pants”. Fiind un moderator serios, care doarme între intervenții, nu am băgat de seamă ce zic băieții acolo pe muzichia electronică, dar azi dimineață, fiind hrănit și plin de viață, am fost atent la muzica pe care, ironic, o cam aleg în emisiune. Trupa este „dă caterincă” și versurile sunt chiar de un umor-negru incredibil.

Dar cum emisiunea este prea matinală pentru mulți și e greu să înțelegi la ce se referă (și eu m-am chinuit ceva), videoclipul vine în ajutor. Am zis să postez videoclipul pentru că la radio nu poți vedea. Nu? Adică numai eu sunt nebunul care „mă văd” la radio, dar asta rămâne între mine și Kiwi, prietenul meu imaginar.

Audiție plăcută:


Eeee, dacă asta nu e de râsu`-plânsu`atunci nu mai spun nimic. Oare trupa asta cât o să reziste? Și noi aveam Cassa Locco, care după două albume au ajuns Cacca Macca.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template