miercuri, 25 februarie 2009

Tehnologia înseamnă Satana!

În momentul în care eu scriu aceste rânduri (25 februarie, 21:47), pe B1TV este emisiunea Nașul. Invitații, o măicuță și un domn care se dă cult, discută despre pașapoartele biometrice. Țin să menționez că cei doi invitați reprezintă partea bisericii. Nimeni care să poate spună pe bune cum e cu aceste pașapoarte nu este în emisiune.

În numai 10 minute de emisiune am râs de 32742768 de ori și încă nu mă opresc. Domne, e în felul următor (conform măcuței cu spălături cerebrale la mânăstire):

- Trupa Beatles era compusă din sataniști.

- computerul de la Bruxelles este poreclit „Fiara”. Am citit și eu Dan Brown - Fortăreața digitală, carte unde apare această „poreclă”.

- „cipul” o să fie implantat și nu o să ne mai putem controla. Văleu! O domnișoară, Mihaela, a trimis mesaje în emisiune unde a prezentat foarte documentat cum e cu aceste acte/ cipuri. SUNT ACTE DOMNE! NU CONTROLEAZĂ NIMIC! E UN AMĂRÂT DE PAȘAPORT! Dar nu contează, vine Satana într-un cod 29384792 = 666! și o să facem clăbucul gros! Băi nene, Dumnezeu vede ce adepți are? Și când spun Dumnezeu mă refer la deiști.


- cum poți să declari că religia adevărată este creștinismul (ortodox), când aceasta a apărut în urma unei schisme? Plus, se aseamănă (copiat) cu religii mai vechi de 2000 de ani.

După cum observați, cel care urlă mai tare are dreptate. Nu doar Becali se hahalește aiurea, dar și reprezentanții bisericii se mediatizează. Pe când o emisiune cu un om care să știe concret ceva despre CIPUL UCIGAȘ!

p.s. - cumpărați cartea măicuței pentru că viața e scumpă în Israel. Țara unde locuiește patrioata... recte românca.

p.s.2 - să îmi explice și mie cineva, unde scrie 666 pe cip? Cum se calculează? Că ajung în iad la roackerii ăia sataniști care fumează levănțică și nu îmi dau seama... Salvați un om! Cică scopul umanității e să moară ca să ajungă la Viața Veșnică. Să mă aștept la sinucideri în masă, sau accidente de muncă?

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template