vineri, 13 februarie 2009

Criza economică rupe granițele sociale.

De curând am observat un fenomen care nu a fost precizat în nicio emisiune economică de la TV. Cerșetorii/ boschetarii suferă din cauza crizei economice. Cercetătorii „Cuvântul Meu S.F.P.” nu au reușit să descopere dacă sunt direct afectați de criză sau ei suferă din cauza crizei celorlalți. Oricum ,vă recomand următorul test:

15 minute în centrul orașului cu o țigare în mână. În trecut vi se cerea o țigare de aproximativ două ori la 6 minute. Asta înseamnă un total de aproximativ 4,5 cereri într-un sfert de oră. Criza economică schimbă situația. În primul rând pretențile scad. Nu se mai cere „o țigare” ci „un fum”. Deoarece „un fum” nu satisface nici măcar o alveolă pulmonară, cerșetorul se repetă în cerință, lucru ce poate da senzația că experimentul nu este pro. Dar în medie, două persoane cer câte un fum la 3 minute. În 15 minute ai oferit zece fumuri. Deci totul e un fum... După cum se observă, criza economică rupe barierele aspectului, pentru că împarți țigarea cu alți 10 oameni (cerșetori, boschetari, nevoiași). Puf puf give... herpes.

Și situația nu este singulară. Din același registru mai menționez și: „Dă și la mine o gură de pateu...” și „îmi dai și mie o gură de cico?”.

Aștept următoarele:
- dă-mi un dop de benzină.
- dă-mi fixul. (mobilul e mai scump)
- fără sex (prezervativele costă). doar ne ținem de mână.
- fără Mall. Angro.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template