sâmbătă, 14 februarie 2009

În afara peisajului.

Astăzi m-am simțit total în afara peisajului general. Sunt singurul?

O mare de inimioare în Mall (oare te întrebi cum am nimerit acolo), și în mijlocul acestei iubiri maladive, un personaj în geacă de piele cu ținte, blugi rupți, tricou cu o trupă. Privirile te fac să te simți special, dar realizezi că nu e locul tău acolo.

Cititorule, cocalărismul și iubirea asta se găsește și în tramvai. Și să nu fiu înțeles greșit, nu mă refer la dragostea aia copilăroasă, ci la faze gen „te iubesc fă!” și „te-am luat de la măta în capod, dar tot te iubesc, ceapa matii!”.

Și ziua asta ciudată nu se întrerupe aici. Din ciclul „românii cu bani îmbogățesc românii cu cap”, am decis să joc un bilet la Loto pentru tata. Are și el o bucurie, poate câștigă (Big Bang ferește)! După ce mă „sardinesc” în mica loterie, ies și sunt acostat de o bătrânică.
„Tinere uite aici un bilețel (era un bilețel) cu un radio religios. Să asculți evanghelia!”
„Sărut mâna dar nu sunt...”
„Nu contează, Dumnezeu te iubește!”
Deci Deus îi iubește pe cei care?:
- joacă la loto
- se îmbracă „satana style”
- nu merg la biserică
- nu dau bani la biserică
- nu-și fac cruci
- nu fac mătănii

P.S. - Dragă redacție RRM Student FM. Am o idee genială de campanie publicitară. Băbuțe care să împartă „bilețele” cu mesajele:

Iisus a fost student. Viața la cămin.
Info-sport cu Allah și Terzian.
Dedicații muzicale cu Buda.
Seară chill cu Dj Thor.
Seara târziu cu Ra & Friends.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template