sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Câștigat premiu, pierdut respect de sine!

Pot să zic, cu mâna pe cot, că m-a mâncat în conexiunea la net să mă înscriu într-un concurs online de poze. Asta e, am făcut-o cu tastatura mea, dar nu mă așteptam la așa o urmare.

Din câte am înțeles, concursul e pe final, și oricum numărul mare de puncte al persoanelor de pe primele locuri mă fac să îmi pierd speranța și într-un șurub din premiu, dar am zis că cine știe. După ce am înscris poza am fost asaltat de mesaje și zic eu încântat ”Woho acum o să zică lumea că sunt amuzant, că nu sunt, că merit să câștig, că par un tip interesant și că ar vrea să mă cunoască njpe tipe...”. De unde atât!

Toate mesajele, de la primul până la ultimul sunt pe modelul:

Nice pic, ți-am dat 10 te aștept (eventual cu aceeași notă) și pe la mine!

Nici un comentariu, nici o părere, doar o milogeală, un troc prostesc. Țin să menționez că primeam (și încă mai primesc și la această oră) mesaje numai de la cei din top 10, care se băteau cu îndârjire pentru premiu și conta fiecare vot.

Probabil, ei se așteptau ca eu să mă flatu... flatez la nota lor, când am cu 8641876876 de puncte mai puțin și nu sunt nici măcar în top 100. Din partea mea, dragi colegi de competiție, puteți să câștigați toți premiul pentru că o să fie o reală plăcere să văd cum vă mâncați ca niște hiene. Am abandonat concursul, poza încă e acolo, dar nu am speranțe că voi câștiga. Dar măcar pierd cu demnitate.

Ca să înțelegeți cum se poate câștiga concursul vă ofer următoarele modalități de a obține voturi:

- massuri, massuri, mai multe massuri și dacă nu este de ajuns, încă un mass disperat în care îți oferi mama la schimb pentru un vot;

- îți faci 3000 de conturi personale pe site și te votezi zilnic pentru că nu ai viață;

- te milogești la prieteni să își facă 3034897 de conturi unice doar ca să te voteze;

- dai voturi mari amărâților din concurs ca să le furi ochii să primești 10;

- închei ”parteneriate” cu cei slabi ca să primești zilnic 10;

- ești priceput în ale IT-ului și câștigi fără stres;

Toate acestea fiind spune, dragi participanți care mă stresați cu mesaje fade și dă porc vă anunț că aveți nota 1! MUHAHAHA!

1 comentarii:

Anonim spunea...

I wish not agree on it. I regard as precise post. Specially the designation attracted me to study the unscathed story.

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template