luni, 5 ianuarie 2009

Sunt în ceaţa noului stil...

În filmul Blues Brothers, unul din personajele principale scotea în evidenţă faptul că "în viitor muzica o să fie electronică şi făcută pe calculator" şi nu o să mai aibe... chestia ei, naturaleţea. Probabil Elwood Blues (nume de şcenă), anticipa valul de "r&b"-iste care vor distruge în totalitate stilul original RHYTHM AND BLUES.

O să mai vorbesc puţin despre acest val "er&bi". Nu ştiu câţi dintre voi o mai ţineţi minte pe don`şoara cu ochii hăist şi cea, Cristina Spătar, frumuseţea ei/ moartea violatorului. La fel ca maneliştii, acum ceva ani s-a autoproclamat "regina r&b". AdiCĂ CEa mai sculă din basculă.

Dacă mă gândesc şi două zile nu îmi vin în cap nume originale de R&B, de după 80-90. Avem: Rolling Stones, The Who, Aretha Franklin, The Creation, The Beatles şi multe altele. Nu îmi vine în minte nici o Cristina Spătar, Beyonce, Usher, R Kelly şi alţi alţi... Pentru mine ei nu înseamnă r&b, ci "muzică de club".

Aşa că, din bun-simţ (are?) pentru adevăratul r&b, Cristinica cu ochii de faianţă nu o să mai jignească o întreagă istorie!

Am plecat de la un subiect şi am ajuns altundeva. E simplu: cine poate să îmi explice şi mie ce semnifică stilul muzical următor şi care e "originalitatea versurilor" (click aici pentru versuri!) are o hamsie la vară în Vama Veche! Poate sunt eu prea bătrân...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template