luni, 19 ianuarie 2009

Te joci cu mâna? Eşti ona... handbalist!

În 1963, Martin Luther King Jr. îşi spunea entuziast speech-ul care avea să pună lumea pe gânduri şi care avea să îi provoace moartea. Avea şi el un vis care mai mult sau mai puţin, acum este real. De când ne dădeam foc la recolte şi otrăveam fântânile am trăit şi eu cu sentimentul că "I have a dream!". Dar nu toate visele sunt posibile în România. Dar speranţa moare ultima.

Pe blogul ăsta nu prea am postat eu texte despre OAMENI care merită RESPECT! Nu cresc în copaci, şi dacă există li se urca presa la cap până să apuc să zic eu "bravo" în gând. La tembelizor are loc Campionatul Mondial de Handbal 2009 din Croaţia. La ora la care scriu eu textul, România este în faţa primului succes. Cu 10 minute înainte de final conduce echipa Argentinei. A pierdut primele două partide dar nu-i bai. Persoana care merită respect astăzi, sau toată săptămâna, este domnul Petre Paleu. Pentru cine nu cunoaşte (şi nu sunt mulţi), este vicepreşedintele Federaţiei Române de Handbal.

Declaraţia lui Paleu după meciul România - Ungaria: "Să le fie ruşine românilor, că nu ştiu să aprecieze munca handbaliştilor şi nu vin să-i susţină la un Campionatul Mondial, deşi el se desfăşoară aproape de casă. A fost o sală plină de maghiari şi doar 50 de români. La fotbal se duc cu miile, la mii de kilometri distanţă. Să le stea fotbalul în gât românilor şi să se califice la un Campionat Mondial când voi vrea eu".

Extraordinar. Fenomenal. Domnule, ai umplut de flegmă şi respect tot ce înseamnă "românism"! Felicitări! Cu această replică, domnule, ai dat peste bot muţilor şi chivuţelor!

Comentatorul partidei de handbal precizează în timpul partidei cu Argentina: "echipa din America de Sud se află în umbra echipei de fotbal care...(o enumerare perfectă de palmares şi jucători)...". Comentatorul a dat dovadă de cunoştinţe vaste în fotbal când el comenta alt sport. De asemenea, a comparat situaţia echipei de handbal din Argentina (în umbra fotbalului), cu echipa României. Mai pardon. Argentina are genii în lotul de fotbal în timp ce România are măscărici!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template