Când a apărut el pe sticlă era sincer simpatic. Era "mijtoul" televiziunilor cu tovarăşul Oreste şi sfoara pe care o făcea în emisiuni de vacanţă. Da asta e, maturizarea unora vine ceva mai târziu.
Şi a venit...
Bucuros nevoie mare, dă bice emisiunii "În gura presei". Real succes, şi pe bună dreptate, fiind o emisiune amuzantă, dinamică şi totuşi la obiect: presa! Cu timpul, Badea nu a devenit o vedetă, pentru că obişnuia să meargă cu gluga pe cap în Mall-uri şi nici nu a apărut vreun zvon de altă emisiune. Pentru că după mulţi ani, acelaşi format plictiseşte rău (la fel şi Cronica Cârcotaşilor). Dar am stabilit că în România se merge pe principiul "Bate iapa cât e caldă", ca să parafrazez din Sergiu Priceputeanu`.
Badea a simţit totuşi un val de ascultători, pentru că sunt/erau. Lumea are nevoie de unul cu gura mare, dar dacă ies numai bălării pe ea e nasol. E de porc... Ştiţi vorba aia, "stai în banca ta"? Banca lui Badea e o sala de curs. Pentru el nu e subiect care să nu poată fi dezbătut, el le ştie pe toate, ironic, contestând abilităţile de atot-ştiutor ale altor oameni. Şi parcă şi când le ştia pe toate era amuzant. Dar acum nu mai e. A devenit un REZUMIST! Emisiunea lui nu mai este "În gura presei", ci o emisiunea în care aflăm: info-rating, info-vedete din Intact, info-viaţa lui Badea. Lucruri de real interes. O emisiune de pamflet a devenit o oră de revoltă personală. Şi a fost amuzant să spună că "alte televiziuni când nu au idei, umplu masa!". Sinteza zilei când nu are idei, sau când "îi fură ora" lui Badea, îl cheamă în platou să îşi spună părerea la început şi final. De porc, nu?
Şi Badea nu e un om aşa liber politic cum vrea să preteze, deoarece în nici o emisiune, vreodată, nu a spus cum e CU "CUrva politică", cunoscută în România sub numele de Partidul Conservator al lui... Dan Voiculescu.
De ce acest text? Deoarece plăcerea de a scrie pe blog a devenit pentru Badea (şi Huidu) o chestie "dă rating". Pe principiul, "scriem prost dar suntem citiţi bine". Din nou de porc. Blogul e o chestie de plăcere pe care cei doi au ridicat-o la rangul de luptă de Dorobanţi. De ce e textul meu despre Badea? Pentru că luptă neloial şi acest e-mail de la traffic.ro o să demonstreze:
"Influenta pe care televiziunea o poate avea asupra mediului online este un subiect destul de discutat in lumea webmasterilor. Dar cat de puternica poate fi aceasta influenta?
In gura presei In data de 8 ianuarie 2009, in cadrul emisiunii "In gura presei" (Antena 3, ora 23:10), realizatorul Mircea Badea a facut cateva scurte consideratii despre serviciul de monitorizare trafic.ro si pozitia ocupata de blogul sau in clasament. Pe 9 ianuarie, la ora 10:00, emisiunea a fost reluata pe Antena 1 (click pe acest link pentru a urmari emisiunea).
Rezultatul? In scurt timp Mircea-Badea.ro avea sa devina cel mai bun referrer web pentru trafic.ro. Mai mult: site-ul serviciului de monitorizare trafic.ro avea sa inregistreze un nou record de vizitatori: 47.594 vizitatori in data de 9 ianuarie 2009.
Televiziunea si influenta in online
Iata, in cele ce urmeaza, cateva date privind modul in care mentionarea trafic.ro in cadrul emisiunii mai sus amintite a influentat comportamentul utilizatorilor.
In data de 8 ianuarie, pe durata emisiunii (orele 23:00 - 24:00), numarul de utilizatori pe site-ul www.trafic.ro a fost de aproape 5 ori mai mare decat in mod obisnuit."
Şi...
Aşa că tot traficul pe blogul lui Badea e unul mincinos. Cititorii nu au intrat pentru că "se aude că are Badea condei!", ci pentru că au auzit în emisiune de la el.
Am spus de multe ori că toţi pot fi blogări, dar să ne mândrim cu ce scriem nu cu câţi cititori avem şi ce bani scoatem din blog (ca alde Zoso, click pe nume să vezi omul din spatele textelor. Ăla te face pe tine dobitoc dacă nu eşti de aceeaşi părere cu el!)
P.S. = oamenii care spun ce îi deranjează în ţara asta sunt comparaţi cu Badea. Greşit. Badea "e oameni", nu oamenii "e Badea". Iar dacă o să aibe în continuare emisiuni de gen o să mai rămână din el doar atât:
...un pamflet.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu