miercuri, 21 ianuarie 2009

Numa de bine...

Afară plouă. Deci în sfârșit o să am și eu mașina curată. Stratul de ”glos” făcea condusul imposibil.

E miercuri și, ciudat, nu sunt obosit. Cafeaua este una dintre cele mai mari descoperiri.

Stau înghesuit în pat dar ador asta. Am crescut mai repede decât mă așteptam.

Am terminat un bol de paste în mai puțin de 24 de ore și nu îmi pasă de siluetă. Prin această propoziție am ofticat fetele bolnave de bulimie și pofticioșii.

Comentez ironic șcenele din ”Sex in the city!”. Nu îmi vine să cred că o actriță așa urâtă a ajuns așa celebră. Parcă îmi lipsesc tutele noastre siliconate dar care te ademenesc cu plasticul chinezesc. Dar ea spune ca se pricepe la ceva. Poate are dreptate. Daia se numește intuiție feminină și dezinteres bărbătesc.

Am primit un SMS și îmi este groaznic de lene să îl citesc. Îi mulțumesc anticipat Vodafonului pentru interesul acordat, dar dacă nu am participat până acum la nici un concurs, de ce se mai omoară?

Acest post, chiar dinainte să fie publicat, a fost catalogat drept ”cel mai prost de pe blog”. Asta pentru că blogul meu nu este un jurnal. Îmi cer scuze pentru timpul pierdut să citești baliverna asta de miercuri.

Audiție plăcută:

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template