sâmbătă, 5 iulie 2008

Vine valul, îmi ia BAC-ul.

Gata drag popor. A venit şi aşa s-a şi dus. E vorba de BAC. Nu l-am aşteptat, nu ma speriat, nu nimic. Pur şi simplu e gata.

Am câteva mulţumiri de făcut. Persoanelor care au stat aproape de mine şi au tăcut din gură în apropierea examenului. La fel mulţumesc celor care te întrebau "Ai bacu?" "Da." "Frate ce naşşşşpa! Nu ştiu ce să zic, dar urât! Baftă oricum...". Foarte încurajator.

Mulţumesc profesorilor care nu s-au comportat ca nişte "tineri" comunişti şi au oferit măcar libertatea de a te scărpina. De asemenea mulţumesc profesorilor care atunci când respirai peste limita de dB făceau scandal până la Casa de Pensii şi înapoi.

Demn de respect sunt şi cei care au vânat scandalul din jurul examenului, aşteptând câte un elev "emininche" cu freza dată cu spuma mării să strige în gura mare "Am dat bani frate şi am copiat ca spartu! Sunt dăştept ce Audi Q7 al meu?!". Oameni de cartier...pardon, caracter.

Respect pentru cei care nu au pus nici măcar un picior pe o carte 4 ani şi au reuşit să treacă BAC-ul. Şi de asemenea o strângere de mână şi un pumn în gură celor care nu se mulţumesc doar cu fericirea interioară şi te consolează la modul "E bună şi nota ta, dar uite ce notă mişto am eu!".

În final doresc să îmi mulţumesc mie, să ma felicit, să ma pup şi să îmi dau o palmă pe spate în semn de recunoştinţă şi respect că am terminat cu fruntea sus liceul. Mulţumesc George.

Va urma...

La final o dedicaţie. Chiar dacă afară e caniculă şi urăsc asta, să ne răcorim cu o melodie veche şi bună.



Şi dacă preferaţi versiunea modernă ...

1 comentarii:

Anonim spunea...

cine zicea "Ai bacu?" "Da." "Frate ce naşşşşpa! Nu ştiu ce să zic, dar urât! Baftă oricum..."?!

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template