miercuri, 2 iulie 2008

Cum e să fiu gravid?

Acum cu Bacalaureatul ăsta, sunt foarte stresat. Atât de stresat încât am puseuri. Şi acum 2 zile mi-a căzut tensiunea mai ceva ca lumina pe Giuleşti în meciul cu PSG. Deci eram în beznă. Şi ca orice ipohondru care se respectă, dăi cu "sărci" pe google. Să vezi şi să nu crezi. Sunt gravid! Cică atunci când fătul prinde viaţă şi începe să îi bată inima, ai tu probleme cu tensiunea...Şi mama mă ştie de băiat cuminte.

De aici am început să ma întreb. Cum e să fiu gravid? Încep cu începutul...

Eram într-o seară pe hai-cu-5u-la-bac.com şi mă agaţă o piţy. Eu fiind naiv, cad în plasa ei şi ies la întâlnire. Şi nemernica abuzează de mine...m-am simţit ca o bucată de carne. De ce sunt femeile aşa? De ce vor doar plăcere carnală şi nu pun sentimente. WHY GOD!?

Apoi am aflat că sunt gravid. Şi nu am mai dat de ea...

Cu timpul am făcut burtică şi îmi făceam desene pe ea cum fac vedetele. Eram cel mai frumos gravid.

Apoi apar complicaţiile. Trebuia să mănânc pentru două persoane (mai multă pizza, paste, shaorma, etc.), să beau pentru două persoane (draft, bidon, damigeană). Şi mai e şi tradiţia asta să pui mâna pe burtă să rămâi gravid/ă. Eram atracţia lumii.

Se apropia termenul de 9 luni, în ciuda faptului că eu vroiam să îl ţin până învăţa să meargă. Aşa nu mă mai chinuiam. Dar de...

Şi exact în seara când am ieşit şi eu cu băieţii la bere să vedem meciul, se trezeşte ăsta mic că vrea afară. Am încercat cu vorba bună, cu bere, cu vodka...nimic. Vroia să vadă meciul de pe scaunul de lângă mine. Şi dăi fuga la spital, fă POC! şi înapoi la meci.

Ce uşor e să fi gravid.

2 comentarii:

Anonim spunea...

deci poza e mortala,mor de ras )))=))) iar artikolul e caterink mare,numai tu jhonnny puteai sa te gandesti la o asemenea aberatie.apropo tu chiar esti ipohondru uneori.Jennifer

Anonim spunea...

deci stiam ca barbatii pot ramane si ei gravizi :))
o data cu tehnologia asta.. medicina bate-o-vina! :)))
INSA DE TINE HABAR N-AVEAM ca ai planuri/visuri/sperante de genul asta!
felicitari!!
ma ofer nasa copilului tau!
si o sa o cheme Chandie daca e fetita, sau Chandler daca e baiat :X :))) doooh!!!
pupici de la nasica!!
sau de la bublitze.. e cam una si aceeasi gagica! :P

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template