marți, 29 iulie 2008

Mântuirea trece prin stomac!

În ziarul The Times (nu mai avea Libertatea la chioşc), am descoperit una din cele mai hilare ştiri. Totul începe cam aşa:

Dacă dragostea trece prin stomac, atunci şi dragostea pentru Dumnezeu trece prn stomac. Din ciclul "Dumnezeul meu dulce", au apărut batoane de ciocolată "evanghelice" şi bomboane "biblice". Poate la asta se referea Solomon în proverbele sale când spunea: "Pînea minciunii este dulce omului,dar mai pe urmă gura îi este plină de pietriş.".

Hai să vă împărtăşesc din acest managment religios şi culinar.

Vă amintiţi când Nicoleta Luciu mânca batoane de slăbit şi se simţea sănătoasă tun? Da, frumos, nu am ce zice, dar nu mânca aşa ceva...


Îţi duhneşte gura în deşert? Nu este nici o problemă. Noile Testamints te reîmprospătează şi mai citeşti şi un verset din biblie.


Dacă îţi place să faci baloane "dumnezeieşti"...


Vă plac alunele? Mâncaţi alunele lui Noe...tristă traducerea, dar cine are una mai bună sa spună.


Ce e şi cu mântuirea asta. Până data viitoare să savurăm cu toţii meniul "Sfânta Treime: mici, muştar, bere (fără alcool)".

Poftă bună.

6 comentarii:

Anonim spunea...

"Îşi duhneşte gura în deşert?"
"Dacă îşi place să faci baloane "dumnezeieşti"..."
asa se scrie?! esti agramat pana la Dumnezeu si inapoi!

Cuvantul meu spunea...

Draga mea persoana anonima, care nu ai loc de scrisul meu. Ş şi Ţ sunt foarte aproape pe tastatura. De aceea am facut MAREA GRESEALA! macar de citeai sa intelegi textul. Dar de, deontologi ca tine ca că...

Svejk & eu: "La Bucureşti deontologi ca gunoiul."

Anonim spunea...

cine s-a gasit sa vorbeasca!:))
deontologul in persoana=))

Anonim spunea...

naspaaaaaaaa. lasa-neeee lasa-neeeeee

Cuvantul meu spunea...

Ok...nu iti mai raspund :) esti bine? te simti nebagat in seama?

Anonim spunea...

mey anonimule, daca tot esti asa destept si cu gura mare, d fapt frustrat de acest blog d c nu iti faci si tu unul sa vedem tu cum scrii... sau daca ai deja blog, da`ne link`ul sa vedem cat "destept" esti ;)

daca nu vrei atunci poti sa taci :-$ (adica sa t abtii sa mai scrii)

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template