luni, 28 iulie 2008

Sunt bogat! MUHAHAHA!



Probabil vă miră poza. Dragi cititori am o veste mai mult decât mare. Sunt bogat. Ştiţi cocalarii care îşi fac poze în munţi de Euroi, Dolari şi Pula (bancnota măi!)? Eu nu am putut să ajung la nivelul lor, şi pe parcursul unui an am strâns într-o sticlă tot măruntul de la pâine şi nu numai. Da, eu eram ăla din intersecţie ce scana pe jos în căutare de mărunt...

Am agonisit frumoasa sumă de....cine ghiceşte? Să vă aud:

Cine ghiceşte nu ştiu ce câştigă, dar sigur bani nu, că doar nu îi strâng de UN AN ca nebunul să îi dau premiu.

Oricum încurajez această practică, deoarece când aveţi nevoie de bani, tăiaţi sticla, puneţi de numărătoare şi cât aţi spune "Floccinaucinihilipilification", aveţi bani de o haină, o zi la mare sau o apă în Bamboo.

2 comentarii:

Anonim spunea...

sau mai simplu, zici floccinaucinihilipilificatiousness şi alegi să nu-ţi pese
eu sincer m-am săturat de atâta critică la adresa unui gen de oameni, ei caută atenţie şi exact asta obţin, ia să nu-i mai bage nimeni in seamă să vedem ce se întâmplă :)

Cuvantul meu spunea...

Ai dreptate. Dar vezi tu, societatea în care trăim se bazează pe acel mic detaliu specific numit BĂŞCĂLIE. Alte state nu au aşa ceva. Noi facem caterincă de tradiţii, eroi, istorie, cultură, bun gust, valori ş.a.m.d.

Hai să începem această "nebăgare în seama" prin a nu mai cumpăra ziarul Libertatea, Click şi Câh-Câh. Vreau să vad de mâine vânzări reduse...se poate?

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template