luni, 21 iulie 2008

Sfârşitul glumii!

Nu ştiu ce s-a întâmplat la Eclipsa din 1999 sau la Revelionul din 2000, dar Apocalipsa a uitat să vină. Cred că era blocată în trafic sau ceva la modul ăsta...oricum vine in 2012. Gata, e anunţată treaba deja toate locurile în faţă au fost cumpărate de Becali & nepoţii, BOR, Columbeanu şi prin faţa Apocalipsei îşi va defila Botezatu ultima colecţie de chiloţi pentru că ştim cu toţi că nu e bine să te prindă Apocalipsa fără budigăi. Era să uit, Honorius Prigoană învaţă primele cuvinte: "A-po-po-ca-ca....tati e prea greu! Mă duc în Bamboo!"

Am uitat să precizez că acum o să vină sfârşitul în noapte dintre 2011 şi 2012, aşa că voi cei care aveţi locuri rezervate pe Litoral în 2012, a-ţi luat dublă ţeapă. Prima pentru că litoralul "nostru" (la câţi pleacă în vacanţe în ţări străine, cu greu mai pot spune că e litoralul nostru) e de 20 de ani în "apocalipsă". Probabil din exerciţiu ca să nu fie surprinsă. Şi a doua ţeapă e clară. Nu o să mai aveţi ce piele să bronzaţi...

Să ştiţi că dacă tot e o sărbătoare unică, doar odată vine Iisus, Elvis, John Lennon, Dee Dee Ramone şi alţi Prea Înalţi, o să îmi cumpăr o şampanie daia cu clăbuc de firmă. Poate e ţeapă şi cu Apocalipsa asta că eu nu ma mai joc!

Îmi vânduse cineva un pont...să mă fac ospătar. Că dacă muncesc la trecerea dintre viaţă şi viaţa-veşnică, se organizează Apocalipsa Ospătarilor ceva mai târziu. Mai prind şi eu câteva zile.

Oricum...aştept ziua când Vadim o să ciocnească o sticlă în capul lui Marko (se tutuiesc şi ei), de fericire, şi când tot Pământul va striga Mazel Tov! Prietenii ştiu de ce...

P.S. - Ăştia cu reîncarnarea să schimbe zeul sau planeta...ei nu au parte de moarte veşnică...

Cu dedicaţie....Să ne fie Apocalipsa uşoară. Nu mâncaţi multă carne de porc că vă prinde sfârşitul la reanimare...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template