vineri, 11 iulie 2008

Super Nanny..."super" copil.

Tocmai făceam întindere la deget căutând un program cu ceva de văzut. Nu e surprinzător că nu e nimic de văzut la televizor, dar am zis că merită să acord 5 minute emisiunii "Super Nanny", că de, mai vezi un parinte bătut, un copil cârpit, o familie cretină.

Îmi e milă de multe ori de săraca dădacă, deoarece trebuie să înveţe, pe lângă copil, şi pe părinţi cum să îi crească. În speranţa că nu vor sfârşii proşti şi incompetenţi ca ei.

De data asta era vorba despre o fetiţă de 5-6 ani, crescută mai mult de bunică, oricum o familie destul de dezbinată din câte am urmărit. Nu vreau să discut despre crizele fetiţei, ţipetele ei isterice şi cum mă enerva, eu fiind un simplu telespectator. Am fost şocat de episodul când a fost vizitată de 2 prietene de grădiniţă. Pe lângă împărţeala de jucării (toate mie, prafu ţie), le bătea pentru că îndrăzneau să pună mâna pe jucăriile ei. Şi memorabilă a fost fraza "ele nu au caracterul ca românul, ele fură!". Genial. O viitoare politiciancă, ministră de externe, formatoare de opinii. Mă întreb doar, ce erau cele 2 fetiţe? Ţigănci venite cu cortul de jucărie să socializeze specific vârstei? Chinezoaice venite să muncească pentru economia camerei "româncei"? Sau poate erau unguroaice evreice? Americance capitaliste? Ori simple dăunătoare ale patriei?

Curios este de văzut cum capătă un copil o aşa părere etnică de la vârsta de 5 ani, şi dacă va ajunge în PRM.

Hai să nu ne mai plângem de plebea noastră în scutece. Să vedem cum e şi la alţii.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template