duminică, 5 aprilie 2009

Salvați balena Gigi!

Gluma blogărilor cu „Free Gigi” face senzație în continuare și tinde să devină un fenomen. Am văzut cum a ajuns din fața judecătoriei pe stadion și de pe un blog pe TV. Înseamnă că „Free Gigi” e mai tare ca „Free Willy”. Îmi și imaginez ca viața lui Becali să ajungă un subiect incredibil de film. Posibil un Oscar sau cel puțin două premii Cannes.

Ce mă fașcinează e mentalitatea și memoria românului. Faptul că nu știm să ne alegem eroii și că nu avem o doctrină stabilă. Am fost martor la schimbarea de mentalitate de la tribuna I de pe Ghencea, cândva contestatari ai lui Gigi, acum purtători de tricouri „Free Gigi”. Peluza a rămas constantă și a postat un mesaj la care dacă nu râdeți măcar rânjiți: „Gigi nu te apleca după săpun!”.

De asemenea, cei din Zăbrăuți au ieșit în fața judecătoriei să își apere aducătorul de lumină. Mi se pare corect, mai ales că la alegeri Becali s-a ales cu o laie. Și ce e cu mentalitatea asta a unora „Becali e un om bun că dă cu banii”? Are de unde. Cumva a făcut rost de ei, și acum este cercetat pentru metode. Și să nu uităm de CAMPANIA ELECTORALĂ. Alo! Pentru voturi au făcut și alții „sacrificii” financiare dar...

... „Becali e cu Dumnezeu!” deci el e Binele pe Pământ. Adevărul e că farisei nu mai există. Nu am văzut în viața mea un om să doneze bani la mânăstiri și să aibe alaiul de cameramani după. Să ofere ajutoare financiare, cu presa lângă, nici atât! Să plătească facturi la curent în Prime-Time în campanie electorală, repet, NICI MĂCAR O SINGURĂ DATĂ!

P.S. - Care atei au furat mașina lui Gigi? Măi băieți vă bate Big Bang-ul!

Legat de eroi? Românul visează Super Oameni care își fac dreptate singuri, cu speranța că vor ajuta și „pulimea”. ALO! Să nu cumva să vă culcați seara de grija faptului că Super Eroii autohtoni mor de grija voastră.

Frecați duda liniștiți, ăia cu bani veghează pentur voi!

S-o ardem chill:


Jay Boys - Tilly
Asculta mai multe audio Diverse »

2 comentarii:

Anonim spunea...

Becali e un Zeu! OI OI OI!

A Not So Spotless Mind spunea...

Da, da :)))

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template