duminică, 26 aprilie 2009

Duminică. Retrospectivă.

Dimineață am participat la „Fuga Universității”, un cros la care au participat aproximativ 450-500 de oameni și sunt mândru că am ajuns la final fără să mă opresc. Cred că undeva între locurile 100 și 1000. Sper. La extragere nu am avut noroc să îl aud pe prezentator cum urlă în boxe „Hyperion!”. Nasol...

.........................................................................................................................................

Am vizionat ambele părți ale filmului The Ring. Prost! Cel puțin a doua parte. Prima a mai mers, dar The Ring 2 a fost plin de clișee. 3 ore din viață pierdute!

............................................................................................................................................

Sunt unul din fericiții posesori de abonament RATB și plătesc lunar abonamentul, chiar dacă el crește mai ceva ca euro. Doresc să fiu un cetățean model. Acum 30 de minute, în timp ce așteptam 226 (după secole de așteptare), domn șofer, nu a sinchisit să oprească deoarece nimeni din autobuz nu cobora la stația respectivă. După alte 20 de minute de așteptare și mulți nervi, mi-am cerut dreptul de a depune o reclamație. Categoric, șoferul habar nu avea unde să sun. Caut pe net, sun și o doamnă sictirită îmi vorbește de pe tron, că de ce nu am reținut numărul RATB-ului care nu a oprit. CE? „Pentru că prostul circula cu viteză și cel mai probabil se grăbea la capăt să plece acasă!”.
Cititorule îți recomand să depui reclamație împotriva celor de la RATB care „militează” pentru un transport civilizat dar cel mai probabil au boi la volanul căruțelor! Când are loc un românism să te gândești ce pățești când nu ai de unde să îți cumperi bilet și te prinde un controlor scârbit.
Aștept să văd ce măsuri se vor lua împotriva șoferului nesimțit care a trecut pe lângă mine ca o nălucă, și vă îndemn să luați RATB-ul la control!

Hai sictir!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template