miercuri, 8 aprilie 2009

Parkfund dă Feteşti!

Din plictiseală am dat pe youtube peste nişte filme cu parkourişti (aşa se zice, nu?). Eu oricum nu înţeleg fenomenul şi mă consider prea bătrân să sar masa de prânz, da să mai ţopăi băncile prin parc.


Văd că pe la noi fenomenul prinde contur şi deja sunt dispute între găştile de "ţopăitori". Pentru că Sergiu e din Feteşti am avut onoarea să vizionez parkouriştii din... Feteşti. Mare onoare:


Prima echipă: o echipă fără nume dar categoric sunt tineri... foarte tineri.


Echipa nr. II: Adrenaline Team mai exact. Nume de nume și am ales pentru voi o „compilation” de parkour Fetești. Că sunt băiat de caracter:


În nici un clip de parkour nu am văzut atâtea IRTE ca în acestea. Peisajul este dezolant de izolat dar magistral de magistrală. Pe lângă peisaj și sărituri, am avut parte și de un tur turistic al orașului, oferit de Sergiu și Adelin în timp ce pe ecran rulau imaginile: „Uite gardul ăsta! La Radio!”, „Uite piatra! Aici am băut!”, „Uite banca! Aici am băut!”, „Aici am băut!” și „Magazinele din Fetești. Oare am băut p-aici?”.

Pe lângă toate acestea, disputele născute pe youtube sunt savuroase. Pe lânga laudele aduse celor de la Adrenaline Team, avem și încurajări pentru ăia mici. Daaaar...mesaj de la adytzuthemostfast pentru prima echipă:
bha putselor...nimeni nu s compara vreodata q prima trupa d pk din fetesti...tzutzu ciocoiu caty si brotac...mai aveti d invatat mha...astea's doar simple vault'uri kre le faceam in prima sapt d pk...knd ajungeti k noi cautati'ne(caty)

Nu că e tare? Pasiune pentru tonți... toți!

Hai să vedem și ceva parkour serios dacă tot suntem la domeniu:

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template