marți, 28 aprilie 2009

Haos...

De ceva timp am primit reproșuri că sunt mult prea sincer. Nasol. Dar parcă nu merită să te porți cu mănuși pe planeta asta. Cred că după primele rânduri ai realizat ce zi dură am avut. Adevărul că e destul de șocant (oricât de șocat mai poate fi din partea preoților) să auzi că un preot a ținut o slujbă cu zvastica la braț. Oare cine e de vină? Să încep?

Apoi am realizat că sunt instituții particulare la care unii oameni plătesc niște taxe pentru un beneficiu. Unele instituții sunt serioase, altele sunt fabrici de diplome. Pentru o diplomă, de cele mai multe ori, ești înjosit și plimbat ca un hamster pe roată. Nimeni nu spune nimic. De ce? Probabil se gândesc la răzbunarea unor frustrați. Dar ca idee măcar să îi înjuri... Oricum mulți o merită. Așa se întâmplă când alegi facultatea după broșuri colorate/ preț/ profesori jucători de curling în vechiul regim.

P.S. - a observat cineva ce puerile sunt ziarele/ revistele de facultăți? Cum dezbat ele subiecte „serioase” și cum în loc să ofere oportunitatea tinerilor să scrie și să gândească, sunt broșuri pentru profesorii care nu au blog-uri pentru păreri personale și teorii matusalemice.

Ziua a fost completată de un cretin care era să mă lovească pe trecerea de pietoni (era verde pentru mine). Sunt un civilizat din fire, dar în acest caz nu am putut să mă abțin fără să îi bat în geam și să îl trimit la instructorul auto să îi lipească ochelarii de cocalar de retină. Oricum ieri am observat ce periculos e să traversezi pe roșu. Un nebun a coborât dintr-un BMW și a bătut două doamne în plină stradă... Nu comentez.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template