miercuri, 20 mai 2009

Pentru educație!



10 comentarii:

Rox spunea...

astia sunt nebuni..sa scoata materiile nefolositoare..de logica e nevoie..
oare cei de la "putere" au facut logica in scoala?

Unknown spunea...

Nu înţeleg cum poţi susţine menţinerea acestei materii în programa de liceu când ştii foarte bine cum se făcea, în ce fel, cu ce profesori, cât de aberant ţi se părea şi tot aşa. Acum sincer, dacă te mai întreb ceva din acea materie îmi vei răspunde sec că habar n-ai precum 99.9 % dintre absolvenţii de liceu. Este ilogic să menţii astfel de porcării atât timp cât realizezi că nu sunt predate corect, cât nu influenţează cu nimic gândirea a 99.9 % dintre elevi. Ceea ce se face la logică este oricum reluat în cadrul cursului de filosofie dacă nu mă înşel eu, deci... Deşi merită mai mult dezbătută această problemă, momentan susţin scoaterea din programă.

Cuvantul meu spunea...

Daca scoatem logica pentru ineficienta, hai sa scoatem si religia, desenul, muzica si materiile INEFICIENTE liceenilor care se pregatesc de o meserie stabila. Nu e corect asa? Sau de la logica nu putem obtine nimic? Elevii nu trebuie sa plateasca pentru slaba calitate a UNOR profesori.

Unknown spunea...

Dar nu am obiectat nimic împotriva scoaterii acelor materii de altfel. Şi acum nu încerca să uiţi liceul tău şi spunem procentual câţi profesori aveai capabili de a face ceva normal. Eu înţeleg că proful tău de logică ţi-o fost drag, dar încearcă să îţi aduci aminte, precum şi dacă îţi mai aduci aminte de ceva din ce ai făcut în orele respective. Somn dulce de primăvară ?

Cuvantul meu spunea...

Nu am spus ca ai obiectat. Dar daca tu ai ceva cu logica, eu am ceva cu celelalte. Profesorii sunt cum sunt, iar proful meu de logica a fost si un mentor inainte de toate. Si toti colegii stiu ca dormeam si la romana, dar la el NU. Si toti il indrageau, dar imaturitatea din unii a dus la un haos...

Unknown spunea...

Păi eu nu am ceva cu logica, eu am ceva cu toate chestiile artificial puse în programă. Şi sună foarte stupid să spui că logica este ceva artificial pus, dar o persoană până când nu vede programa pentru materia respectivă nu înţelege. Nu mi-ai răspuns dacă îţi aduci aminte de ceva legat de logică şi doi mi-ai dovedit întocmai punctul de vedere. Nu e vorba că eu sau tu sau Gigi Becali a avut un prof prost de logică, e vorba de procentul mare profesori incompetenţi fapt care face foarte probabil ca un profesor de logică să fie de altfel un incompetent. Mă bucur că tu ai avut un mentor în acest profesor, profesor pe care dacă nu mă înşel l-ai avut şi la filosofie. La fel am avut onoarea ca profesoara de logică să îmi fie şi în acelaşi timp de filosofie, ceea ce îmi dovedeşte că este ceva pus de formă doar ca unii profesori să îşi poată completa norma. Tadam tadam.

Cuvantul meu spunea...

OK. sa spunem ca ai dreptate si la ora de logica nu inveti logica. Sa o scoatem. Dar hai sa scoatem pe toate? E ok asa? Reformam educatia si oferim elevului Optionale? Sau ii bagam pe gat materii „exacte” si altele.... Deus cu mila...

Unknown spunea...

Sănătate şi virtute, ajungem noi mari şi scoatem şi româna din programă ! Gata, am încheiat subiectul.

Cuvantul meu spunea...

Ai exagerat. Nu asa se reformeaza educatia. Hai sa punem in practica iesirea din comunism nu doar sa ne batem cu pumnul in piept ca o facem.

Unknown spunea...

Acest ultim comentariu al tău este în totalitate inutil pentru că ironia mea era pe cât se poate de evidentă. Deja după douăzeci de ani să ieşi din comunism este cam penibil. Cred că e timpul să vorbim doar de reformă şi atât.

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template