miercuri, 20 mai 2009

LaserTârg în LaserMaxx!

În aceste zile nu am putut să mai scriu deoarece am făcut exerciții: flotări, flatări, genoflexiuni, mers pe burtă pe sub sârmă ghimpată, trageri în poligon și trageri în țeapă. Toate acestea pentru Cupa Bloggerilor la Laser Tag. Dar... degeaba!

Am plecat la concurs cu moralul destul de ridicat, deoarece suntem o echipă de „Pofticioși după victorie!”. Ahoi marinar! Degeaba am făcut atâtea antrenamente în Quake 3 Arena, dacă am jucat împotriva unor Terminatori, Van Dami și Soldați Universali. Adică am ieșit pe ultimul loc. Nasoală treaba dar... asta e. Ne-am distrat și am făcut mișcare. Oricum, și se poate dovedii, am fost cea mai amuzantă echipă! Numai glume, râsete și iar glume! Suntem pe primul loc la umor.

Echipa noastră: Pofticioasa Șefă (a.k.a. Pofticiosa Criminală), Ade (Distrugătoarea), Teo (The End), George (Kiwi Legendaru`) și Cutuma (The Ripper). Cei 5!
Cum a fost pe front? Păi cam toate visele mele de a face vreodată armata s-au năruit. Dacă eram în Irak, probabil, eram băiatul cu apa sau nebunul care a fugit cu tancul la Disneyland. Oricum, dacă echipa Simonei și a lui Răzvan a fost așa bună, propun un joc de Laser Tag în Afganistan... finala lor.

După cum o să se observe și pe film, doi blogări (de BGS probabil) vor spune: „I-am bătut de i-am ascultat cu urechea! HĂ HĂ HĂ!”. Era vorba de noi. Trebuie să precizez că ne-au ascultat pentru că avem darul de a comunica. Deci VORBEAM!

P.S. - citat de pe invita.ro:
„Cat despre Pofticioasa Sefa citez un dialog intre doi membri:
"Se putea si mai rau..."
"Da, dar nu cu mult."

That's the spirit!”

2 comentarii:

ade spunea...

deci...ai fost cel mai bun dintre baieti iar eu, cea mai buna dintre fete ;;) we should totally be together! :))

Diana @ invita.ro spunea...

Mai am zis sa nu va citez cand se zicea: "Data viitoare ne batem cu pusti adevarate ca sa avem ce pierde"

:)

Oricum, energia pozitiva. Aia conteaza. Si ati avut din plin. :D

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template