vineri, 15 mai 2009

Pe aici nu se... tolerează.

Eram la ora de Istoria Presei (la puținele la care ajung) și toată clasa era prinsă de discuția profesoarei. Mai puțin o domnișoară care din neant a tresărit:

”Să vedeți ce am pățit acum câteva zile. Eram la metrou. Și metroul era aproape gol, multe scaune goale în jurul meu. Am urcat și m-am așezat lângă un bătrânel. Un țigan care a urcat la stația următoare, unde putea să se așeze? Lângă mine. Și...”
și ce! Ai murit? Ai luat râie? O unghie ruptă? Sidefată mică ce ești...

Spre rușinea mea, am reacționat destul de puțin. Am spus undeva din spatele ei un „și?”... și așa am rămas. Nu poți intra într-o astfel de discuție despre rasism cu oameni care sunt toleranți, dar „îmi doresc să moară toți țiganii!”.

Că tot vorbeam de toleranță, am aflat azi din presă că deputatul Buda (nu e vina mea că are nume de WC. Dacă era curpapier, bideu, sau perie poate suna mai bine...) a pus punctul pe i. Fără nunți gay în România. Bine tată, am înțeles, deranjează să îi vezi că se țin de mână, dar mori?! Olandezii mor? Americanii mor? Eu sincer îi văd că trăiesc bine mersi. Dar nu încep să discut despre asta că o să primesc comentarii penibile gen: „wow. tu aperi pidoznicii! HĂHĂHĂ!

Domnul Buda a declarat că suntem o țară ortodoxă. Greșit nenea WC. România este un stat laic. Poate pe ÎPS (Înalți Prea Securiști) îi doare sufletul să lectureze Constituția, dar pe mine nu. Sunt predominant ortodocși, dar asta nu înseamnă că ei fac dictatură religioasă. În primul rând nu cred că sunt 85%. Ateii și alții preferă la referendumuri să spună religia de botez. Revenim...

Dacă sunt majoritari creștinii ce? Omorâm gay? Catolicii? Budiștii? Evreii? Țiganii? (oare câte „da”-uri obțin la întrebările astea). Nenea deputat Buda, ești de cacao. Tu reprezinți o națiune, NU o religie. Pentru religie sunt preoții, care se vând politic regimelor (legionar, comunist, capitalist) și încalcă „de probă” cele 10 porunci.

Pot să îmi dau cu presupusul în legătură cu declarația domnului Buda? E campanie electorală și cel puțin de ochii vecinilor românul tot ajunge la Biserică. Te pui bine cu popa, popa te pune bine cu enoriașul sub prelata spovedaniei.

Vorba aia, popa pupă poala politicii... sau vice versa.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template