vineri, 8 mai 2009

Amuzant?

Tocmai ieri, Boanchiș (7 Plus) declara că începe să îi fie rușine să precizeze că este ziarist, și chiar dacă eu nu am nici măcar facultatea terminată, trebuie să recunosc faptul că domeniul este plin de incompetenți.

Dimineața la emisiune obișnuiesc să mai caut ceva știri prin presă, pentru că de, doar nu o să îi spui omului la 8:10 dimineața ce ai văzut tu acum două zile la TV. Și după ce termin cu publicațiile serioase, intru puțin prin monden (Click, Libertatea, CanCan). Inevitabil, de multe ori acolo mă blochez cum se blochează paranoicul/ ipohondrul/cutremuratul pe OTV. Mă lovesc de vedete gravide care fată pe ureche ca în povești, de cântărețe care fac - nu cântă - live-uri cu mixerul în mână sau alte rahaturi care produc isterie în orice Maxi Taxi. Acum în presă văd că reapar cazurile cu neveste sau soți disperați, cu divorțuri duse la statutul de circ și viața lor de mare tristețe, care mă fac să mă gândesc la Lucica din Poplaca, în plin divorț cu parul, bătută în fiecare seară pentru că a zis „partaj” în casă și cu o singură pretenție: să plece cu copilul. În general, la „Bucale”, fafaștoaca vrea copilul... și casa, mașina, numele, banii, aurul, 1 rinichi, puțintel ficat toate la pachet cu răzbunarea de rigoare. În cazul apărut recent, fosta doamnă Moculescu (cred) era într-o emisiune cu una din alergătoarele de vedete (a.k.a . ziaristă). Cât am urmărit problema, Moculeasca primea sfaturi de la ziaristă și pe alocuri - scuze anticipate pentru expresie - era pupată sub coadă. De ce nu a mers duduia la terapie de familie? Și de ce ai lăuda excesiv o femeie care recunoaște că a greșit și pe alocuri are ieșiri demne de Vadim Turbo?

Am deviat de la subiect, și revin la marea mea supărare. Ziarul Click are o rubrică de umplere a site-ului: POZNELE ZILEI. Toate bune și frumoase, hi hi hi și ha ha ha!, doar că, poznele sunt de un PROST și NESIMȚIT de nemaivăzut. Cine se ocupă de rubrică dă dovadă de o incompetență catastrofică. Trece singur strada?

PÓZNĂ, pozne. s.f. (Pop. şi fam.) 1. Vorbă sau faptă care stârneşte râsul. 2. Situaţie, întâmplare etc. curioasă, ciudată; ciudăţenie. 3. Faptă regretabilă (dar lipsită de gravitate) comisă de cineva; împrejurare neplăcută pentru cineva. ♦ Farsă jucată cuiva. – Et. nec.

Îm pozele selectate de CINEVA, avem oameni revoltați, oameni săraci în condiții mizere, tineri cu handicap, animale stropșite și COPIL RĂNIT ÎN BOMBARDAMENT! Toate acestea la rubrica PozNele Zilei. Îi este așa greu unui ziarist să facă un articol competent pe baza unei poze și să nu trebuie să arunce „amuzanta” aiurea? Da!

Să punem problema ca la DEX. Nu este deloc hilar un om revoltat! Este regretabil că familii de țigani trăiesc mizerabil în Serbia, dar contrar definiției din DEX, este foarte grav ca un om să aibe o asemenea soartă (poate cine a postat poza cu țiganii a văzut măcar un documentar despre situația țiganilor din Serbia). Nu este o ciudățenie să văd un copil rănit grav în război! Revoltătoare este încadrarea pozelor, deoarece în alt context, ele prezintă realitatea.Felicitări. Pentru cititorii blogului, am păstrat la final un strop de „amuzament”, marca ziarul Click!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template