miercuri, 13 mai 2009

Ai restanțe ai prestanțe!

A început perioada de grație pentru mulți și trebuie să precizez că scrierile mele pe blog vor fi ceva mai rare, dar sper să nu fie mai seci. Acum resimt și eu rezultatele unei absențe de la facultate de un semestru, dar este imposibil să ajung la facultate cu atâtea proiecte/ joburi/ vieți. Nu-i nimic. O scot eu la capăt. Acum îmi bat capul cu o „foto informație”, temă la o materie la care nu am fost niciodată, nici nu știu cum arată profesorul, dar am dorința acerbă de a intra în examen. O restanță nu e chiar dorința mea...

Tot astăzi am terminat de înregistrat și prima ediție a emisiunii Punk up your life! După nume cred că vă dați seama despre ce e vorba. O emisiune de o oră, sâmbătă de la 21, cu de toate din domeniu: știri, concerte, istorie, filme (de ce nu?), ecetera ecetera. Muzica va fi de la Ramones, Sex Pistols, The Jam, până la Leftover Crack, Toasters, ș.a.m.d. Pe 103,4 Fm sau pe net (click pe blog unde e sigla RRM Student FM!).

Cam atâtea am avut de precizat până acum. Sunt în mașină la marginea capitalei, în ploaie, și aștept... și de asemenea mă aștept să se termine bateria la lăptuci cât de curând.

Audiție plăcută:

2 comentarii:

Delia Theodorescu spunea...

in ceea ce priveste partea cu facultatea ma recunosc in totlitate, veneam doar in sesiunea, picam examene..si cu toate astea...mi-e dor de perioada aia. A trecut mai repede si mai usor decat as fi crezut..de abia dupa urmeaza greul...Bafta cu munca si cu examenele

Cuvantul meu spunea...

iti multumesc. te rog sa ma crezi ca vreau sa ajung la facultate, dar daca tot lucrez in domeniu ma dedic mai mult job-ului.

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template