luni, 11 mai 2009

22:35

Toată ziua am avut un junghi intercostal/ o suferință fizică în organul intern musculos central al aparatului circulator, situat în partea stângă a toracelui, care are rolul de a asigura, prin contracțiile sale ritmice, circulația sângelui în organism, la om și la animalele superioare. Acesta este și statusul meu pe mess, iar lumea se întreabă „de ce atâtea cuvinte!?”. Pentru că durerea e lungă precum propoziția.

Mă amuz de Adriana care se plânge de 0,5% din problema mea de acum câteva zile: performanța deficitară și de faptul că uneori oamenii vor mai mult. Așa e, dar cică trebuie să aștepți. Dacă îl prind pe Aștepți îi rup picioarele!

De asemenea, Tibi instaleaza Quake 3 Arena ca să ne împroșcăm creierii virtuali pe net. În liniște și pace, cu o crenguță de măslin de gât.

Ade mănâncă la Mc la ora asta și nu se plânge de celulită deoarece la cât am plimbat-o pe jos prin București nu își mai face griji.

Sergiu spune să dorm că mâine avem emisiune și să nu fiu „distrus”.

Cam asta are loc acum. Plus:


Tokyo Palace Ska Orchestra - Saraba Tomoyo
Asculta mai multe audio Divertisment »

1 comentarii:

tibby spunea...

aproape gata :D

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template