sâmbătă, 23 mai 2009

Păunescu Poponescu.


Aflat la o emisiune televizată, împreună cu un preot și Remus Cernea, poetul național, cel fără de dosar de securist, a început să urle și să tune că el nu acceptă să fie contrat de către un tânăr care nu are opere și cultura lui generală.

Cine este Remus Cernea? Un activist român împotriva discriminării bazate pe credință sau religie, partizan al separării dintre Biserică şi Stat şi fondatorul asociaţiei umaniste şi seculariste Solidaritatea pentru libertatea de conştiinţă. Dar CV-ul domnului Cernea este impresionant. Are mai multe gesturi umaniste decât BOR-ul și Păunescu la un loc. De ce? Pentru că Păunescu are de acoperit o nevastă/ copilă criminală (accident auto, crimă, o familie), iar Biserica are nevoie de donații.

Păunescu a tunat și a fulgerat: „Cum îți permiți tu să îmi comentezi mie părerile!?”. Da chiar măi Cernea?! Tu ai 2371287 poezii scrise? Ai un pamflet de carte - „Manifest împotriva becalizării României”. Tu ai lins piciorul scaunului ca Păunescu? Bă băiatule, să îți bagi mințile în cap!

Vă imaginați cum a decurs dialogul dintre Păunescu și Cernea, nu? Oricum am înțeles. Păunescu e Anti-gay, deoarece probabil o lume gay nu îi oferă fetei lui oportunitatea unui bărbat. Poate îl lovește cu mașina. Îi recomand lui Păunescu să recitească pasajul din biblie cu:

  1. Şi a ieşit Lot la ei dinaintea uşii şi, închizând uşa după dânsul,
  2. A zis către ei: „Nu, fraţii mei, să nu faceţi nici un rău.
  3. Am eu două fete, care n-au cunoscut încă bărbat; mai degrabă vi le scot pe acelea, să faceţi cu ele ce veţi vrea, numai Oamenilor acelora să nu le faceţi nimic, de vreme ce au intrat Ei sub acoperişul casei mele!”
(Pasaj din Vechiul Testament - Sodoma și Gomora)

Pe lângă flăcările poetului, preotul puncta „Domnul Păunescu a spus foarte bine... Domnul Păunescu, un geniu.... Domnul Păunescu, ahhh domnule Păunescu, ohhh daaaa....așa Păunescule, daaaa!”. Ați înțeles voi.

2 comentarii:

Gabi spunea...

Am văzut și eu parțial emisiunea respectivă. Chiar a fost penibil rău de tot Păunescu. Mi-a plăcut totuși cum a rămas puțin speechless când Cernea i-a zis că publicase ceva.Avea buzele întredeschise de parcă abia aștepta să-l devoreze..
Preotul a fost și mai ciudat. Din citat în citat.. Get real, nu putem accepta căsătoriile între gay pentru că a zis Roesler că suntem un popor creștin? Hahahahahaha.. argumentul suprem! și culmea e că nu mă mai uitasem de mult timp la TV. O să am grijă să-l evit în continuare.

Cuvantul meu spunea...

Cand a precizat de teoria lui Roesler si gay am icneput sa rad cu lacrimi :))

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template