După finala câştigată în 1986, nici un stelist nu a făcut "brend", din performanţă sau numărul după tricou.
După ce Generaţia de Aur a avut o performanţă demnă de respect la Mondialele din 1994, nici Hagi şi nici ceilalţi jucători nu si-au pus numele pe firme. Integritatea unei meserii, de fotbalist, a rămas neatinsă.
Acum totul este diferit...
După o carieră începută bine, moartă în coclauri britanice din cauza teribilismului şi fiţei de a trage cretă pe nas, Mutu s-a însurat cu fata unui mafiot care am înţeles că taie şi spânzură la propriu în grădina lui.
Acest Hagi al fotbalului, Patapievici al culturii şi Tata Tereza al binefacerii, a "brănduit" ce personal accept cu scârbă...numărul 10.
A creat din onoarea de a purta numărul 10, un vin IEFTIN de 11 euro şi alte "rahaturi" comerciale. Lăcătuş a făcut "Merdeneaua 7"? Hagi a scos pe piaţă "Prezervativele 10"? Atunci de ce se foloseşte un intrus mediatic, de ceva ce îi aduce profit pentru a-şi lăbărţa maşinile scumpe şi tatuajele în chineză, pentru că româna nu mai e la modă pentru patriotul ăsta.
România nu are 1 jucător de valoar ela ora actuală, dar dacă umple golul cu numele de Mutu, demonstrăm că suntem o ţară patetică, needucată, care stă în "jmecheri, jupâni şi drogaţi".
Felicitări că ai bătut strâmb penalty-ul cu Italia de la Euro...oricum ţi-ai luat bani.
Din partea mea, numai de bine...să-ţi bei singur vinul şi să pleci în anonimat. Intrusule!
Din ciclul "George are muzică bună"...audiţie plăcută...
The ancient White Rose Ladies society
Acum un an
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu