joi, 30 octombrie 2008

Proasta satului!

Am găsit-o pe proasta satului. În mai multe exemplare în fiecare zi. De acum înainte am de gând să prezint la câteva zile distanţă, câştigătorul/ câştigătoarea premiului "Proasta satului". "Proasta" la feminin pentru că e vorba de tradiţii aici şi nu ne jucăm cu limba de lemn a poporului român.

Primul câştigător este domnul din imagine...



Nu este pentru prima dată când poliţiştii patriei, ultra dotaţi cu ultra Logan-uri, sunt prinşi în postura infractorului prost, dar uneori ei jignesc inteligenţa colegilor de breaslă. Domnul de faţă nu a învâţat în atâţia ani de meserie grea că atunci când faci o "bubă" e indicat să îţi pui gluga în cap ca panaramele şi să taci. Povestea fabulantă cu medicamentele, fresh-ul de fasole şi ochii tulburi e pentru Secţia 19. Nenea din imagine a fost un poliţist rău! Îl batem la secţie, ne batem joc de el la TV sau îl eliminăm din branşă? A sau B...

.....................................................................................

Bătaia pe premiu a fost pierdută la milimetru de "proasta satului" (masculin, feminin sau echerojen), tânărul specimenul care calcă pe la facultate pentru că liceul l-a făcut...de comandă. Îţi mulţumesc pentru deranjul interesant şi glumele proaste. Puteam să stau acasă şi să mă uit la Vacanţa Mare şi trăiam aceeaşi plăcere.

.....................................................................................

Următoarea melodie este una pe care am găsit-o dupa 7-8 ani. Am ascultat-o în jocul Dave Mirra BMX şi a rămas ca o obsesie. Audiţie foarte plăcută...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template