joi, 23 octombrie 2008

O nouă specie...

Bucureştiul are parte de un nou animal. Îl vedeţi peste tot pe unde mergeţi, e o specie nouă a nesimţitului de cocalarus romanus. Acest "om" care şi-a lucrat caracterul şi fizicul cu steroizi are o structură foarte diformă. Se găseşte în mai multe feluri:

- muşchi în prostie care sunt pe post de suport pentru un cap mic, fără o formă anume, ce deţine un păr gelat, şi urechi/nas/ochi/buze nedezvoltate
- muşchi căcălău care suportă un cap dezvoltat dar gol (caracteristică generală)
- muşchi de pădure, mici şi verzi, pe un exponat din cretacic care merge ca un halterofil...cu supradoză de supozitoare

Acest SupozitorMan are un caracter de tot rahatul turcesc. Merge ţanţoş şi este singurul mers din lume care provoacă daune. Astăzi, un astfel de specimen a dorit să îmi demonstreze mie şi unui întreg peron de tramvai că are sânge în...perfuzie. Am trecut pe lângă el şi m-am ferit ca să nu mă dărâme cu tăria lui de caracter. În schimb o domnişoară nu a avut "instinctul de supravieţuire în oraş" activat şi a fost trântită la pământ de...mitocan şi porc. Lumea era "sidefată" dar tăcută şi proastă...

Dragă Moş Nicolae...anul acesta merit o nuia. Dar mai bine o telescopică...am fost un băiat foarte rau şi îmi fac de lucru cu "nuiaua" de la tine...

Audiţie plăcută...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template