duminică, 5 octombrie 2008

S-a prostit mireasa...

Am observat că în ultimul timp a revenit moda nunţilor în stradă. Nu se mai poartă cortul ăla maro şi deprimant, dar se poartă umbreluţele, scaunele de plastic şi covoarele pe care dansează nuntaşii.

De ce vorbesc despre asta? În sectorul în care stau a fost un val de nunţi în faţa blocului, dar până mai ieri nu mă interesa...sunt indiferent! E o boală. Ieri nu am mai fost trezit de găina vecinului de la 3, ci de o nuntă din faţa blocului meu. Undeva prin bloc s-a măritat o domnişoară (casă de piatră sau de rahat...ce vrea muşchiu ei!), şi tot familionul a întins covoraşul în faţa blocului şi dăi horă tată! UI IU IUUUU!!! şi tot aşa...

De ce? Am avut şi o dispută verbală cu o serie de conservatori ai acestor tradiţii, în care am justificat că E DE PORC să deranjezi un cartier cu chiuieli, mai ales când în multe dintre cazuri, cu banii lipiţi cu flegmă pe fruntea lui Minune sau Guţă, ai putea să închiriezi un local cochet.

Fac eu parte dintr-o generaţie ciudată? Dar când am coborât din bloc am nimerit (penibil moment!) în mijlocul nunţii...chiar în mijlocul "învârtelii". De fericire, le-am urat nuntaşilor să nască un copil negru, blond, cu ochii verzi şi să semene cu poştaşul...UI IU IU!!!!

Dacă are cineva o idee de nuntă mai penibilă să posteze aici şi trimit ideile mai departe...

Audiţie plăcută...SKA SKA!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template