joi, 16 octombrie 2008

Lupta împotriva cancerului şi prostiei...

Recent, cercetătorii din întreaga lume au renunţat la studii gen: cei mai buni sâni, cel mai apetisant fund şi "femeia perfectă", pentru a se concentra pe problema numită CANCER! Ultimele studii au arătat că un compus chimic din jeleuri, gemuri şi lactate poate duce la prevenirea cancerului. Minunat!

Mult mai minunat este ce au descoperit australienii (oamenii de ştiinţă nu Kylie Milog!). Rechinul (animal al cărui folos nu l-am văzut niciodată până ieri), are un organism asemănător celui uman, dar sângele lui are nişte anticorpi care se "mulează" pe oameni şi combate cancerul de colon, sân, ecetera ecetera. După aproape 2.000 de ani, omul ÎN SFÂRŞIT îşi concentrează puterile pentru a combate boli, nu pentru a produce aşa ceva.

.......................................................................................

Un lucru pe care nici jeleurile şi nici sângele de rechin nu îl combate este prostia. Pentru asta cred că se fac bolile...dar de multe ori ating oamenii nevinovaţi.
2 personalităţi îmbrăcate "şucar" se distrau verbal în 32. Primul, cu tricou mulat, sacou alb şi freză de mafiot, îi povestea amicului ce a făcut în periplul său prin Ţara Căpşunilor. Cu nasul pe sus şi aere de domn preciza:
"-Am dormit în parc cu sacul, dar am strâns bani ca să îmi cumpăr acest Audi A6. A meritat. Doar mă ştii (multe cuvinte în spangleză) frăţioare."
ACest personaj este un fel de Florin Răducioiu, care după nici un an (a precizat) de stat pe alte meleaguri, a uitat complet limba română. El şi Bârlădencele cu răşini la altitudinea genţilor lor de n-jpe mii de job-uri date...luate...cum vreţi voi.
"-Am fost odată la restaurant şi am plecat fără să plătesc după ce am mâncat numa bunăciuni (bunătăţi?!)..sunt (cuvinte în kîrgâstaneză). Să-mi moară ochii din cap!" (Cine are ochi în altă parte, să ridice a 3a mână sus!).

Acest text este în cinstea celor care mănâncă rahat aici şi caviar acolo, şi pentru cei care au stat în rahat acolo ca să se plimbe CU CAviarul pe aici.

Audiţie plăcută...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template