luni, 29 septembrie 2008

Periplu prin Ţara Foamei!


Dragi cititori, mă întorc la voi, cu burta până la genunchi şi cu un total frumuşel de 120 de kilograme. Am devenit un frumos exemplar de 90+120+90.

Duminică, la Bran, la poalele uneia dintre cele mai cunoscute cetăţi din LUME! şi cele mai prost mediatizate în acelaşi timp, a avut loc: Festivalul "Răvăşitul oilor". Adică pastramă, brânză, caş şi mămăligă.

Să începem cu începutul. Am plecat la ora 6 dimineaţa pentru că după ora 8-9 toată România se blochează. Aşa că atunci când "jmecherii" abea se trezeau şi se pregăteau de munte, eu eram primul la coadă la pastramă. Apropo, nu ştiam că există şi la noi un drum bun. DN 60 este ori maximul de şosea posibilă la noi, ori...mare parte din drum e drept şi cu peisajul montan în faţă îţi dă impresia de drum "tipic american", drept...şi fără gropi.

La ora 8 dimineaţa era încă linişte la Bran şi se mai putea parca maşina fără probleme. Am încălzit stomacul cu bulz (brânză direct în mămăligă, un fel de Kinder cu surprize), şi am admirat petrecerea.


Tot ciobanul are Humer. Personajul din imagine ori a muls mulţi ţapi, ori a tuns multe capre...oricum, demodata căruţă a murit demult...acum avem 300 de cai putere, tracţiune 4x4, GPS, airbag, mms, sms, hard disk, mp6, dividi...şi mirosim a parfum. De oaie!

Pot demonstra că am fost PRIMUL CLIENT! Grătărul nu este încins bine, şi singurele bucăţi de pastramă sunt ale mele.

La plecare am stat O ORĂ şi JUMĂTATE la coadă la Kurtos Kolaci! Şi copacii stau la coadă pentru aşa ceva. Aici am întâlnit şi două domnişoare "superbe, divine, graţioase". 4 colaci de fiecare şi unghii de...mulţi centimetri.

La plecare, se formase o coadă de intrare în Bran de 15 kilometri! De la Bran până în Braşov era O COADĂ! Asta ca să îmi justific plecarea cu noaptea-n cap.
Am mâncat, am băut, am plecat. Un veni, vidi, vici al gurmanzilor. Motto-ul meu: Dacă nu vizitaţi ţara, măcar mâncaţi-o!
Şi un câine a râs de mine...

Audiţie plăcută...Iggy! La masa 2 cu o cântare şi o pastramă!

2 comentarii:

Anonim spunea...

bestial articolul,hai ca park ti-ai revenit...f misto maniera in care l-ai scris si muzik care o postezi e aleasa cu gust...:X jenifer

Anonim spunea...

aaa si pot sa fac pariu k pana la Bran tu ai condus...oare la intoarcere ai m ai avut loc pe scaun?!! :))

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template