miercuri, 3 septembrie 2008

Cutia milei.

Un zvon circulă prin popor. Cultele religioase ar putea primi despăgubiri pentru bisericile/clădirile dărâmate în perioada comunistă. Aşa că dragi atei, musulmani, ş.a.m.d. puneţi bani la saltea, deoarece biserica are dorinţa (nu şi necesitatea) să primească bani şi 4.500 de mp de pământ. Poate mai toarnă de o Catedrală a Sărăcirii Neamului.

Mă bucur sincer. Păi să le dea. Că acum de când au Dodge-uri, Audi-uri şi alte hârburi, e greu să mai trăieşti la culmea existenţei. Să curgă banii! Eu zic să fie EXACT ca în Evul Mediu, când biserica era mamă, tată, judecător, călău. Ce ne mai chinuim atâta pe la Judecătorie, Parlament, Poliţie şi alte instituţii. Tragem pe dreapta la biserică, pasăm cheile portarului (va reţine maşina drept donaţie), intrăm, trecem de cele 999 de babe leşinate şi furioase şi apoi preotul ne va întreba; "Păcate?" "Câteva." "Salariu?" "Bunicel. Îmi permit întreţinerea familiei, dar nu în lux." "Luna asta mănânci merdenele şi tu şi toată familia. Biserica are nevoie de 2 aere condiţionate!", şi aşa reconsolidăm şi biserica.

Jiji! Mi-ai fost ca un frate şi am muls oi împreună. Ştii că nu apelez la tine decât când sunt disperat, dar te rog eu frumos, dă tu bani pentru cei care NU VOR!, aşa ca donaţie, şi mai taie şi din pământul tău din Pipera 4.500 de mp. Pentru mântuirea neamului nu alta. Că azi dimineaţă m-a prins şi controlorul în tramvai, le-am dat şi ălora o valiză de bani (hai că-i bună gluma asta cu valiza! ce-mi plac glumele mele!), şi nu am bani nici să trec strada. În numele celor care nu vor să plătească, îţi JUR! că te votez preşedinte...şi pe 2 scări de bloc chiar.

Să nu mă critice nimeni că vezi domne "iar zic de biserică!", dar la câţi bani au, şi ce donaţii tot aud că primesc, nu am văzut să facă şi ei o donaţie semnificativă pentru SIDA, cancer sau copii. Se retrag toţi în pustietatea vilelor?

Încurajez persoanele care au de gând să dea preoţii turnători în judecată, şi care vor să ceară bani deoarece din cauza gurii lor "sfinte şi aurite" le-au murit părinţii, ca să vezi, tot pe vremea comunismului. Dumnezeu a dat, tot el a luat, nu? Sau e Legea Talionului?

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template