marți, 9 septembrie 2008

Românul are New Soul!

Am ajuns ca funcţionarele de la poştă. Joc Solitaire şi Sudoku la disperare şi dacă mă deranjează cineva cu o cerinţă, fac spume şi surcele. Mă integrez minunat în sistemul românesc. Mai am să sparg seminţe în staţia de tramvai şi să-mi spăl maşina în faţa blocului.

Românul a înţeles minunat partea cu tăiatul animalelor. Nu le mai sechestrează în coteţ, nu le mai rupe gâtul ca Ci Chi Cian şi nici nu le mai aleargă prin curte, cum făcea odată cu soţia. Le calcă cu tramvaiul. Ieri în staţia de la Crângaşi o găină era tăiată pe şina de locomo-ciuciu. Acuma sunt 2 posibilităţi. A împins-o mişeleşte găinarul ca să nu aibe probleme cu U.E., sau, era găina emo că are o viaţă de găinaţ, trăieşte într-un coteţ şi e înconjurată de ţărani.

O reclamă la radio era să mă omoare. Am adormit în trafic din cauza ei. Era la o firmă de pariuri sportive, că bărbasu e cu "capu-n foi şi pe ea nu o baga în seamă". Soacra, ca orice soacră "lasă mamă că aduce bani în casă". Mă al dracu parior! O fi pus că bate Lituania cu 3-0 pe România şi e bogat acum!? Dar nevastăsa era aşa plictisită când vorbea de jegu de bărbat că mă adormea. Iapă. Dacă ar fi toate nevestele aşa, nu am avea şanţuri goale.

Are voltaj o melodie în care o iubeşte pe una în toate limbile. Pe lângă română, engleză, franceză mai e şi o tipă care zice "Habibi". Ce limbă e? Arabă? Şi de ce a mers aşa departe? Să bage de pe la noi din zonă. Socheres e mai la îndemână. Nem tu dom (nu ştiu să scriu în maghiară), dar să fie regional valabil. Hai şi în bulgăreşte: mămăligici! Parcă e mai frumoasă melodia acum.

În timp ce scriam asiduu la ziar...aham...am făcut "TESTUL DE PERSONALITATE, DALAI LAMA!". Am descoperit că o să fiu bogat ca porcu`, frumos ca calu` (cacofonie intenţionată, şi subiect dificil), carieră ca oaia. Cică am un amic oranj, dar el e pe vodafone şi o prietenă ca pisica. Adică? Cine cunoaşte limbajul acesta codat să-mi traducă.

Semnat
Dalai Vama.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template