vineri, 19 septembrie 2008

Groove is in the heart!

După câteva zile foarte obositoare (acum mă găsiţi şi aici!), mi-am făcut timp să scriu şi pe blog.

Am aflat de pe situl unei asociaţii care luptă(şi la propriu şi la figurat) pentru "bunăstarea" socială a ţării prin bătăi organizate la Gay Parade, concerte şi chiar şi meciuri de fotbal ale naţionalei, că din banii impozitaţi la salariu, poţi oferii 2% unei organizaţii non-guvernamentale. Aşa că mă gândeam să "dăm" acei 2% unui ONG care nu trăieşte pe banii unor partide extremist-naţionaliste şi nu iese cu BOR să înjure gay şi tinerele care avortează. Şi nici afişele cu "Familia normală" nu sunt prea...la obiect. Toţi din poză arată ca nişte subnutriţi cu Sindromul Down. Exceptând soţia care pare o fană de a lui Petre Roman din perioada "Apaca".

Oferă 2% copiilor bolnavi de cancer, SIDA şi fără părinţi. EI MERITĂ!

În final o melodie...groovy!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template