miercuri, 17 septembrie 2008

Astăzi se joacă...circ

CFR "Cluji" a bătut AS Roma. Scurt şi la obiect, rezultă că, CFR creşte şi italienii sunt în cădere încă de când a pierdut în Ghencea cu 2-0. Felicitări.

.....................................................................................

Piţurcă a declara la o emisiunea, că unui domn "Stan" (parcă?) îi va tăia gâtul dacă mai zice ceva de el. Câtă elevanţă, câtă cultură. O Bravos! ţie conducător de oişti/oşti fiţoase, parfumate din export ce nu reuşesc decât liniuţe. Ai demonstrat încă odată că, vestitul "genunchi al broaştei", lui Creangă, este prea sus pentru condiţia ta de...barbugiu? Şi de unde ştii că MM e travestit? Ai dansat cu el pe YMCA? Sau ai făcut karaoke pe Glorya Gaynor? Tu eşti definiţia unui cuvânt la fel de inexistent ca Prea Aroganţa Ta...hahahahahahaleră.

.....................................................................................

Am o mare antipatie faţă de tipele care conduc tancuri prin Bucureşti şi mai vorbesc şi la telefon. Toate (bine bine, o mare parte) sunt nesuferite, neîndemânatice, nu ajung la "ghidon" şi îşi conduc maşinile ca pe triciclete. Dar undeva, în traficul nostru, este o domnişoară într-o Dacia 1310 scorojită, care în timp ce vorbea la telefon (Nokia 1310?), mi-a acordat prioritate. Ce vorbea ea la telefon? Ca în reclama la sprite? "Sunt la volan big bang/ Nu am Q7 big bang/ Dacă mă bag big bang/ Mă şifonez big BANG!".

.....................................................................................

Marian Iancu a spus că la Roma echipa CFR-ului a fost păzită de poliţişti şi că se simt foarte importanţi. Eu cred că poliţia păzeşte Italia de ei...după ce au aflat în sfârşit că CFR "Cluji" e din România, nu din Andorra, Malta sau Triunghiul Bermudelor.

.....................................................................................

Am început să lecturez "Gargantua şi Pantagruel". După câteva pasaje mi-am amintit că în clasa a Va sau a VIa, această lectură era obligatorie. Vă recomand să citiţi acum. Pasajele în care personajul se urinează pe oameni, îi jigneşte ş.a. sunt mult mai clare când ştii despre ce e vorba...şi cum se face. Poate că trebuie schimbată un pic programa...pe lângă exemplul de faţă mai avem şi multe texte populare în care bărbatul îşi bate nevasta până la leşin că aşa se scot dracii în sat la ei. Şi mai dăm vina pe Pokemon şi Songoku că se omoară copii în şcoli. Aşa e tradiţia la noi, nu?

Direct de la faţa blocului,
Eu.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template