luni, 8 decembrie 2008

Este sau nu este?

Nu credeam că o să mai văd vreodată un film bun, dar cinematografia românească îmi salvează din nou globul ocular. Şi vorbesc aici despre un film fără "băieţi buni", Lazariuc, Sergiu Nicolaescu în toate rolurile sau mai ştiu eu ce statuie de actor mai avem prin telenovele.

Filmul pe care îl recomand se numeşte "12:08 la est de Bucureşti. A fost sau n-a fost?", un film făcut cu doar 200.000 de dolari care a câştigat 3 premii TIFF (Transilvania International Film Festival), premiul Camera d'Or (pentru debut), şi La Belle Europa Cinema (marele premiul al secţiunii Quinzane des Realisateurs). Adică nu vorbim de "lacrimi de iubire", "Nicolaescu Reloaded" sau "Nicolaescu şi restul lumii".

De ce merită?
- pentru că prezintă cutumele unei societăţi restrânse (oraşul Vaslui din câte am aflat).

- umorul este tipic românesc, neaoş şi de nota 10.

- mai multe efecte speciale am eu în clipuri decât are tot filmul ăsta. Simplitatea denotă un mare gust.

- actorii joacă magistral rolul de români. O să înţelegi când o să asculţi replicile tipice.

- prezintă o Românie a anului 2006. Nu departe de anul în care ne aflăm.

- pentru că e românesc şi e bun.

Vă doresc vizionare plăcută şi să râdem împreună...
Trailer film:


..........................................................................................................................................................................
Îl felicit pe cel care a făcut acest colaj de imagini pentru concertul Ramones. Scoate în evidenţă atmosfera...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template