luni, 1 decembrie 2008

Amintirile au luat Fire (partea a II-a)

Domne! Cum intru pe uşa aia, cum respir aerul greu...mă transform.

Azi pe fondul zvonului că "a băgat vin fiert în Fire!", am făcut un drum nou pe cărările vechi. Nu mai e vinul 3 lei, dar nici 4 lei nu e o crimă. Merge, mai ales că parfumul e IDENTIC, DIVIN, MINUNAT!

Şi după două-trei guri mă transform, nu mai sunt eu...sunt un puştiulică energic de acum 2 ani care bea pe nesăturate vin fiert şi glumea cu voce tare. Şi am o mare energie, mă zbat în cuşca pe scaun. Explodez!

Şi mă văd cu lumea anilor 2006-2007 şi nu văd schimbări notabile, şi mă simt acelaşi.

Frumos, chiar frumos. Cu excepţia distrusei cu ţinte pe dos care a borât cu stil toată podeaua pentru că era prea proastă să meargă la toaletă... Dacă nici proastă nu poate să fie...

Eh...Mă simt bătrân când ies, dar când revin în Fire sunt mereu tânăr, păcat că nu e nimeni să mă înţeleagă...

Audiţie plăcută...

1 comentarii:

Cristina spunea...

eu te inteleg. mi se intampla aceeasi faza cu vinu...si oricat de prost ar zice unii ca e, pentru mine vinu din fire o sa fie mereu bun!

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template