duminică, 24 august 2008

Perfect vs. Abject

Cu toţii am aflat de crima asistentei maternale. Nu? Păi e simplu. O nebună, asistent maternal, a omorât cu sânge rece (e clişeu, mai bine zis, fără sânge), un copil de 4 ani. De ce? Era de altă etnie. Asta e toată povestea. Detalii mici că îl tortura, de exemplu: îşi stingea ţigările pe corpul micuţului, îi înţepa penisul cu un ac dacă nu urina când vroia ea, etc, toate acestea din cauza faptului că fata ei umbla cu unul din aceeaşi etnie.

Sunt şocat să văd cât de puţină atenţie i s-a acordat subiectului. Câteva dezbateri pe ici pe colo, câteva rânduri în ziare. Slab! S-au scris mai multe rânduri despre ce face Nikita pe WC. Oricum, a auzit cineva o reacţie din partea BOR? Eu nu. Ce face instituţia care veghează moralitatea naţională? Se plimbă cu limuzinele donate de enoriaşi? Ăştia vorbesc numai când se îmbracă unii în dame şi fac o parada prin oraş, sau când ne prezintă sumele colosale din care se face viitoarea mega-catedrală de spălat suflete angro. Şi pe lângă BOR, mai toată lumea tace. Nimeni nu zice, acum cât e momentul, ceva de rasism şi alte "nimicuri" dastea.

O să mă simt minunat să aud că bestia aia o să înfunde puşcăria. Păcat de acel copil, "ţigan borât", cum îl alinta "muma" de împrumut, a murit pentru...nimic. Nu prea ştiu ce să comentez, deoarece pot leza "sentimentul naţional" al unora care de atâta evlavioşenie, procedează cum "i-a învăţat" Iisus. Să arunce primii piatra, ei fără de păcat.

Recunosc sunt un perfecţionist. Visez la o lume unde culoarea omului şi religia nu sunt motive de aruncat cu bombe în stânga şi-n dreapta, dar mă uit aici, în perimetrul ţării în care trăiesc (trebuie să încep să gândesc la o scară mai mică), şi observ că visez degeaba cai verzi pe pereţi dacă pereţii sunt din chirpici. Mă amuză cretinismul ăsta planetar de a crede că Iisus era alb ca laptele (LOGIC! că nu avea cum să fie alb din pricina locului unde s-a născut), de aici ura pentru alte rase, dar precum spunea şi binecunoscutul comedian George Carlin, "Zeul meu are scula mai mare ca zeul tău! Headshot!".

M-am îndepărtat de la subiectul cu pricina pentru că nu pot să comentez gradul de rasism şi prostie de la noi. Mă gândesc doar să răspund unor posibile 2 întrebări/afirmaţii:
1. Copilul tot ţigan era şi în ziua de paşte.
Credem în ţigani romanizaţi şi nu credem că un copil de 4 ani crescut într-un mediu "made in Romania", nu putea fi romanizat/educat/cizelat? E penibil.

2. De ce l-a abandonat măsa?
Aici e vorba de prostia de a îl face fără a avea o situaţie materială bună. Păcatul ei, dar prin gestul de a îl încredinţa unei instituţii care să se ocupe de copil a dovedit că este o mamă mai bună şi decât MoniCA COlumbeanu, care nu ştia nici cum să ţină corpul propriului copil. Şi mai bine că a ajuns la o altă familie. Dacă îl folosea la cerşit?

3 comentarii:

Anonim spunea...

ma-sa nu l-a abandonat. a facut puscarie pentru un brat de lemne furate.
altii omoara oameni cu masina, altii au furat intreaga romanie, si o tiganca care a furat 3 lemne, a facut puscarie.
mai te gindeste un moment inainte de a o acuza pe mama.
perfectionist?
nu cred.
poate doar foarte superficial.

Cuvantul meu spunea...

NU am acuzat-o pe mama copilului...dar ma asteptam sa comenteze cateva persoane cu "gandire nationala" si am combatut 2 posibile intrebari...e cu atat mai grav daca mama lui a fost arestata pt asa ceav..iti multuemsc pt detalii

Anonim spunea...

Ti-as spune ca esti bou daca nu as stii ca boii sunt animale nevinovate.
Continua sa pupi tiganii in cur. Cei ca tine imi dau senzatii de voma.

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template