vineri, 8 august 2008

De ce nu iubim Bucureştiul? Pledoarie pentru Vamă.

Titlul e numai bun. Am revenit şi în drum spre ACEST oraş, am început să gândesc (toată şederea mea în Vamă am fost un INCONŞTIENT). Era concursul ăla cu "scrie un eseu bla bla cu titlul <> şi bla bla". Nu pot! Serios dacă pot să iubesc acest oraş. Apreciez oportunităţile pe care le primesc pentru că locuiesc în acest haos, dar nu iubesc Bucureştiul, nu e nimic special la el. Îmi doresc sincer să ajung la altă părere.

În comparaţie cu Vama Veche, în Bucureşti nu există curăţenie (oricât de ironic sună), distracţie, diversitate şi mâncare FOARTE BUNĂ şi IEFTINĂ.

Ghid turistic? Mâncaţi peste tot cu încredere şi mult. E ieftin şi îţi pune în farfurie cât pentru 3 persoane, deci e urât să pleci nesătul. Eu recomand ciorbele, care după o noapte plină, sunt numai bune. Cât mai multe ciorbe. Fripturi şi restul după gusturi dar sunt delicioase şi până acum nu a murit nimeni.

Beţi bere. Multă bere. Hidratarea e importantă, deoarece o să dansaţi mult pe Prodigy, Zdob şi Zdub, Pendulum, ş.a.m.d. Nu există burtă de bere doar bere pentru burtă.

Beţi şi vin. Vinul e sănătos, mai ales că e vorba aia în popor că dacă bei vin, la 70 de ani o să stai în 3 picioare, dar nu ştiu dacă e valabil şi pentru fete.

Dansaţi nu ocupaţi plaja degeaba.
Nu deranjaţi drogaţii, nici ei nu vă deranjează.
Nu râdeţi de cocalari. A râs soarta destul de ei.
Nu fiţi teribilişti. E posibil să descoperiţi că buba doare.
Nu gândiţi. Acest obicei prost încetineşte procesul de distracţie.
Nu folosiţi mobilele. Sunteţi rupţi de lume şi orice deranj vă dă motive de gândire.

Asta e tot până acum. O să mai scriu ceva în următoarele zile despre Vamă, o să pun şi câteva poze...

Să o ardem chill...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template