duminică, 10 august 2008

Mama e de vină.

Azi dimineaţă înainte să plec la muncă, pentru că e nevoie de clasă muncitoare şi duminica, am deschis trancariciu cu culori să îmi clătesc ochii. Şi din click în click (doamne fereşte nu ziarul) am ajuns pe MTV care la ora aia avea o emisiune, ca multe altele, de o mare prostie.

De multe ori am impresia că la MTV lucrează persoane cu salivă în colţul gurii, care joacă 24/24 CS şi WOW şi care când văd un sfârc, ori râd, ori se sperie şi fug. Nu vă luaţi după prezentatoarele care arată bine. Ele intră pe altă uşă în firmă.

Revin la frumoasa emisiune. Era o chestie cu copii din SUA care fac "un fel" de puşcărie. Frumos. Educativ. Furase o puştoaică 60 Dolari din puşculiţa clasei şi în fiecare weekend timp de 2 luni stătea la răcoare. Venea săptămânal acasă şi povestea cum e fără pernă, fără TV, cu duş comun şi cel mai grav...să porţi hainele nespălate şi inestetice de acolo. Şi ăsta e un caz fericit.

O altă domnişoară (15 ani cred, precoce rău americancele, ele de mici fac de toate. Când mă gândesc că la noi mai dai de una care vrea să dărâme bila de pe ASE). Tânăra îşi bătuse un profesor, nu mai era la şcoala, avea un cazier "dotat" şi mai nou furase şi bani din magazinul unde lucra. O poliţistă îi sună mama să o întrebe dacă vine la proces, mama ei nu era surprinsă, a şi întrebat "ce a mai făcut acum?". A tot încercat poliţista să o convingă să vină dar a zis că "Neah!". Dicsit!

Partea amuzantă acum vine. Aia mică, mândria familiei, olimpica şcolii, îi spune supărată cameramanului "Relaţia mea cu mama e stricată. Văd ca nu îi pasă ca am probleme.", de parcă furase pentru mama ei. Îmi aduce aminte de emisiunea Super Nanny de pe Prima TV unde copii crizaţi şi mofturoşi dădeau vina pe părinţi.

Culmea tupeului: Sunt un/o bou/vaca, dar tu mai făcut aşa!

Să arăt şi o mostră de prostie juvenilă, neaoşe:

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template