miercuri, 27 august 2008

Gigoloi!

Astăzi prezint câteva din metodele şi situţiile numai bune de agăţat pe care le folosesc atunci când sunt beat rangă, pastilat, fumat şi bătut de soartă. Toate în aceeaşi zi. Lăsaţi începătorii să înveţe de la mine!

1. Dacă în jurul unei tinere silfide roiesc chiparoşii şi nu au succes cu versuri de manele şi alte cocalarisme, încearcă să fii sincer: "Bună. Am văzut că în jurul tău se adună băieţii ca musca la c*cat. Nu vreau să îţi consum din timp, doar să te invit la o gură de apă de ploaie". Succes garantat!

2. Dacă domnişoara cu care eşti la o cafea se duce până la toaletă, e bine să o complimentezi când iese dupa 10 minute: "Da ai slăbit nu glumă!". Ştim cu toţii că se simt flatate la astfel de complimente.

3. Tot ca un compliment e bine să îi arăţi că o consideri foarte apropiată, chiar din familie, şi că îi apreciezi stilul vestimentar: "Bluză ca a ta avea şi bunica mea, dumnezeu s-o ierte!". O să roşească de încântare.

4. Unele tipe preferă jmecherii, tipii cu tupeu, de cartier. Aşa că dacă eşti cu ea în apropierea casei (e târziu şi te-a adus acasă), poţi să o pui cu "botul pe labe" cu fraza următoare: "Rămâi în urma mea. Nu vreau să mă fac de râs la tovarăşi, mami şi tati cu una ca tine". O să te considere Ulise-Moartea-din-Ţigările-Carpaţi.

5. Nu ai bani? Nici o problemă. Originalitatea e numai bună: "Azi nu am chef de caviar la restaurant, cică la Mc sunt E-uri şi te îngraşi, în parc sunt copii care ţipă...Am organizat ceva intim pentru noi 2. Cu lumânări, muzică în surdină şi nu ne deranjează nimeni. Hai la cimitir!"

6. "Vezi Q7 ăla din parcare. Nu-i aşa că e minunată Dacia lu` tata lângă el?"

7. "Vezi Dacia aia ruginită? Eu conduc Oltcit-ul de lângă!"

8. "Azi nu am chef să conduc. Îţi fac cinste cu un bilet RATB."

9. Dacă ieşi la restaurant cu o tipă timidă care mereu comandă salată, făi o surpriză şi comandă pentru ea când pleacă la toaletă: "2 fleici în sânge, mămăligă cu mici şi ciulama, şi o cană de vin. Eu? Ceva lejer. O salată."

10. Vrei să o impresionezi de cum o vezi prima dată? Vrei să pari un tip tare pe picioare? Uite replică: "M-am tot uitat la tine şi am realizat că nu eşti tu de nasul meu! Şi când mă gândesc că am vrut să îţi acord o şansă!"

11. Dacă e seară şi eşti în preajma unei secţii de poliţie, rămâi în urma fetei şi urlă "HOAŢA! HOAŢA!"...după ce o să o fure bine de la gabori să declari că tot ce a subtilizat a fost inima ta. O să înţeleagă ea că ai vrut să araţi tuturor cât eşti de îndrăgostit.

12. "Mi-am uitat cardul acasă. Împrumută-mi 50 de lei să te scot în oraş"

13. "Tocmai am fost la Cursul de Umanitate Reciprocă (CUR), şi au vărsat copiii nevoiaşi bere pe mine, de acolo mirosul de Burger. Îmi e aşa milă de ei..."

14. "Am ochii vineţi că l-am bătut pe unu ieri şi am căzut în pumnii lui. MRRR!"

15. "Eşti aşa dulce că fac diabet! Pfiu drace!".

Dacă nu ai succes cu aşa ceva înseamnă că nu ai aplicat bine metoda. Pentru mai multe detalii şi ajutor sună la 78.07.080, secţia "Arşi pe creier", Bălăceanca.

4 comentarii:

Anonim spunea...

super caterink articolul asta...si da esti in stare sa-i faci unei tipe asa :)))...bah sa nu te las de scris ca ai talent nu gluma...maine pomaine te vad pamfletar pe la nush ce televiziune...:X

Anonim spunea...

Cata profunzime, cata inteligenta. Nu stiu cine esti dar ai niste articole oribile, identice si plictisitoare. Si PLINE de greseli...

Anonim spunea...

si titlul e foarte...inspirat...

Cuvantul meu spunea...

Thank you..come again!

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template