miercuri, 10 iunie 2009

Viitorul urlă bine II

Revin la povestirea cu dihaniile urlătoare deoarece, de curând sora mea (cea care combină sucul de portocale cu ţelina) şi-a cumpărat imprimantă. Canon, multifuncţională, ce mai, dezmăţ cu tuş.

Are o problemă în schimb. Urlă şi imprimă cu scârţ. Când "pleacă" în procesul de imprimare sau scanare, o face cu derapaj. Chiar te dai pe spate de la Mach 3!

De aici se trage mâhnirea mea. Viitorul urlă, sau crapă după caz. Toate cunoştinţele mele ştiu cam ce vorbe de duh am eu la adresa lui Bill Gates (céápá mát dú prőűst, în ungureşte că tot sunt la un computer cu maghiara pe tastatură). A inventat toate porcăriile posibile şi imposibile, dar nu a făcut un sistem de operare care să nu crape de la un Winamp cretin sau un Office crăcuit prost. Bill eşti un tocilar varză. Acum inventezi joy-băţul pentru pensionari?

Vă mulţumesc pentru timpul acordat, dar am şi eu o frustrare. Nu mă judecaţi, pentru că în câteva ore o să va crape hard-ul, o să vă apară blue(s) screen-ul sau vă cade curentul şi vi se arde sursa.

Mulţumesc.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template